
Sizce, aramasa da, yazmasa da sizi bir an olsun unutmayanlar var mıdır?

Sizce, aramasa da, yazmasa da sizi bir an olsun unutmayanlar var mıdır?
Evlenip boşandım ondan önceki sevgilim beni sıklıkla düşünüyordur. Ailesi istememişti. O da adaşımla evlendi sonra eşi vefat etti. Ufacık kızı ile ortada kaldı garibim. Aklım gönlüm hep ondan yana. Kim bilir şimdi ne yapıyordur...
Amin
Okumadın sanırım... Ailesi izin vermedi...
Kim bilir belki de bir gün... Bilmiyorum nerede ne yapıyor. Ama ailesi yine engel ola bilir. Emin değilim hiç düşünmedim.
Ben hayatıma dokunan hiçbir insanı unutmam semih, mesela bir insan bana bir iyilik yapmış diyelim, ben bu iyiliği ömür boyu kendimle taşırım. Benim için Vefa yalnız bir semt adı değil. Beni unutan insan var mıdır, bilemem, ancak ben kimseye içimde çok büyük gerekçeler olmadığı müddetçe kin beslemem. Kalbimi güzel şeylerle donatırım. 🪁
Her alanda örnek teşkil eden asil insansın vesselam @Bihteeerrr 😇🪁🎉
Çok teşekkür ederim, aynı şeyi senin için düşünüyorum çok efendi birisin, 👼🪁✨
Lafı olmaz, ne demek 🌠🪁🎗
🥰😇
Belki de , çünki benim bile aklıma arada geliyorlar hep yoklar.
Cevap
16Cevap
Hayır kimse yok
Bugüne kadar yine de beni seviyor düşünüyor diyordum emindim..
Ama çoktan başka yollar bulmuş kendine vefasız..
Öyle sanıyorum sonra ayrılırken bana nefret kustuğunu hatırlıyorum. Yani o aklımda ama ben onda değilim
Söylediği kötü sözleri hatırladıkça daha kolay oluyor unutmak
Hala beni düşündüğüne emin olduğum var mı var ama hiç beni ilgilendirmiyor bu onun sorunun ben düşünmüyorum oda düşünmesin mesela))
O onların sorunu bizene:))✌🏻😂
Yeni ufuklara yelkenler açılmış bile, benim tozum kalmamış..
Ben onlar gibi arkamı dönünce kötü konuşmam..
Yolu daha iyilerine çıksın..
O unutur mu unutmaz mı bilmem ama ben asla unutamayacağım
Umarım. Hayatın bizi tekrar birleştirmesi dileğiyle 🫠
🫡😇
Umarım öyleyimdir çünkü ben hâlâ onu düşünüyorum
Öyle bişey yok
Çok şükür arkadaşlarım var. Doğru dürüst arkadaş gibi arkadaşlar ama.
Yok zaten geçmişim kabarık değil oyle benim için biten bitiyor
Valla profilimde de sordum ben düşündüğünü zannediyorum ama bi tavsiye verirseniz de sevinirim profilden okuyup teşekkür ederim
şu an görünüyor mu açtım da
Vardır cunku hic aklimda olmadigi halde ruyamda goruyorum. d
Hayır yoktur.
Beni kimse düşünmedin içime fenalık oluyor sonra uğraşamam 😬
Yoktur. Hayatında olduklarımın aklındayımdır çünkü başkasının hayatını, aklını işgal edecek bir şey yapmadım.
Biri var ama nefretle anıyor bence
Ama hak etmiyorum bunu ben ona değil o bana ihanet etti
Umarim
Yoktur sanırım 🤷♂️ 😊
Evet var ikisi de benden haber bekliyor ☺
yok ama benim aklımda sürekli birisi geziyor
Sanmıyorum kolay unutulan biriyim :D
Vardır muhakkak
Seven arar yazar
Sevmeyenın aklında olsam bana ne fayda 😂
✌🏻😃
Evet var ua aldatılmama rağmen onun beni aldattığı kızla uzun ilişkisi olmasına rağmen
Ben hiç kimse unutmama
Bilemiyorum, vardır herhalde
Aklında olan yazsın öyle beklemesin
yok , sanmıyorum
oldugunu dusunuyorum emin olmamakla birlikte
bilmiyorum hala düşünüyor mu
Bilmem eğer varsa bu onun problemi
Hayır yok kardeşim. Olmasını da istemem.
Var gibi gibi 😂
İyi tabi yaaa kıskanma baş harfi A yani ajdar bir tek sana diyorum kimseye söyleme 🤣😂
Allah razı olsun bilirim zaten ağzın sıkı😂😂
Yokk
Bilmem öyle hissediyorum. Çok hatırlandığımı düşünmüyorum
Aynen hayırlısı
Evett
Seninn
İlla rdır kral
Buradan biri vardı o kesin unutmamıştır beni diye düşünüyorum
Yani bilmem ki unutması daha iyi aslında saplantı etmişti beni..
Yok unuttu bence unutmayan arar sorar yazar
Yok be kimin aklında neden olacağım
Hayır yok maalesef
Yani sanırım
Yok bence
Hiç sanmıyorum
Hayır tabikide yok sanmıyorum
Yok bea unutmuşlardır çoktan
Bir fikrim yok
Yoktur
Bilmiyorum
Hayır
Hayır yok.
Kimse yok
Hayr yok
Varmış.
Hayır yok..
Vardır illa ki
Hı Hıı var...
O puşt.
Zerre değilimdir
Hayır yok
Hiç sanmıyorum
Var sanırım
Yani olabilir..
Var bence
Çoook
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?