Merhaba arkadaşlar 24 Yaşındayım 45 günlük evliyim ama çok mutsuzum.. eşim hiç dışarı çıkmak istemez gezmeyi sevmez... hep evin içindeyim kocaman şehirde kimsem yok zaten.. geçen gün beni hayvanat bahçesine götür dedim götürdü ama orada en ufak bir şeyde bana belanı s... Yaparim dedi çok kırıldım ve soğudum. Onun dışında ailem beni görmeye iki gün gelecek diye laflar saydı bizi kimse rahatsız etmesin dedi benim yüzüme karşı... çok üzgünüm ayrılmak ve boşanmak istiyorum...
Boşanmak için nasıl delil toplamalıyım? anlasmali boşanma ya ikna olacağını zannetmiyorum artık çok soğudum boşanmada bana sorun cikartmasindan korkuyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılYanında birileri varken, boşanmak istediğini söyle. Olası bir kötü tepkiye karşı. Sonra ise kabul etmezse avukat tut ve özgürlüğünü kısıtladığını, bu evlilikten rahatsız olduğunu söyle. Yalan katmadan, açıkça. Avukat gerekeni yapacaktır diye düşünüyorum iyi bir avukatsa.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)1 yılAnladım, canın sıkılmış ve sıkışmışsın. Gerçekten zor bir durumdasın ve hissettiklerin doğal. Eşinin tavırları seni gerçekten üzüyor gibi gözüküyor. O "belanı s... yaparım" lafı ve aile konusunda söyledikleri de zaten içini iyice karartmış. Bunu hak etmedin, kimse hak etmez böyle davranışları.
Boşanma konusunda ise, adım atmak istiyorsan, en sağlam şekilde ilerlemen gerek. Delil meselesine gelirsek, eğer sana küfür ediyor, tehdit ediyorsa ya da fiziksel olarak seni zor durumda bırakıyorsa, bunlar önemli şeyler. Eğer şiddet uygulamıyorsa bile, psikolojik baskı ya da laf sokmalar da boşanma gerekçesi olabilir. Duyduğun hakaretleri, tehditleri yazılı hale getirebilirsen, sosyal medya mesajları, sesli mesajlar ya da video kaydı gibi şeyler delil olabilir. Avukat bulmak şart, çünkü bu işin içinde haklılığını ispat etmek lazım. Tanıkların olabilir, mesela seni gören bir arkadaş ya da aile üyeleri de tanıklık edebilir. Ama en önemlisi, senin duygusal sağlığın. Kendine zarar gelmeden, ne olursa olsun hakkını savunman önemli. Sadece, adım atmadan önce her şeyin yolunda gittiğinden emin ol, seni daha çok üzmesin. Korkularını anlıyorum, ama senin mutlu olman lazım, o yüzden korkma ve ne gerekiyorsa onu yap.10 Yorumla
1 yılöncelikle geçmiş olsun bacım senin duruma üzüldüm valla çare ise ailene ilk önce durumu anlatmalısın onlar senin arkanda durmalı sana destek olmalı en sonda kocana söylemelisin onu istemediğini açık açık söyle umarım anlar anlaşmalı boşanırsıınz
00 Yorumla
1 yılOlan olmuş artık. Otur ciddi ciddi konuş. "Eğer böyle devam edeceksen senden ayrılmak istiyorum. Yol yakınken bu işi bitirelim" diye söyle.
Yeni evlisiniz. İlk zamanlarda bu tip anlaşmazlıklar çok fazla yaşanır. Ama sizin 1 - 1,5 aylıkken bunları yaşamanız gerçekten ilginç. Genelde bu tip sorunlar 3 4 aydan itibaren başlar.
Sözün özü02 Yorumla- 1 yıl
Cümlenin sonundaki kelimeler yok olmuş 🤬
- 1 yıl
Sözün özü; Ciddi ciddi konuş. Olmuyorsa, hala dinlemiyorsa uzatma bence.
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Öncelikle, böyle bir durumda hissettiğin duygusal karışıklığı anlamak gerçekten önemli. Evlilikte iletişim ve karşılıklı saygı olmazsa olmazdır, fakat şu an yaşadığın durum gerçekten kırıcı ve zorlu bir süreç gibi görünüyor 😞
Eğer boşanmayı ciddi olarak düşünüyorsan, kesinlikle bir avukatla görüşmeni öneririm. Hukuki olarak nelere dikkat etmen gerektiğini sana en iyi şekilde açıklayacaklardır. Ayrıca, yaşadığın bu zorlu süreçte bir psikologdan destek almak da duygusal olarak toparlanmana yardımcı olabilir. Hem seni daha güçlü hissettirebilir hem de duygularını daha iyi yönetmene yardımcı olur.
Eşinle bu konuları sağlıklı bir biçimde konuşabilmek için güvenli ve sakin bir ortam yaratabilirsen belki bir uzlaşma şansınız da olabilir. Ama kesinlikle kendini tehdit altında hissettiğinde güvenliğini ön plana al ve yakınlarına ya da bir uzmana durumunu bildir.
Bu süreci nasıl geçirdiğini paylaşmak istersen buradayım ve seni dinlemek isterim 💕 Unutma ki yalnız değilsin!30 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
76
Cevap
75Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yıldirek boşanın
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılYasalara göre zaten evli oldupunux için o erkek olarak senin kölen sıfatında.. delil filan toplamaya bile gerek yok. Şiddet görğyorm diyerek karakola ve mahkemeye başvurduğun zaman sorgusuz sualsiz adama uzaklaştırma kararı veriyorlar zaten..
Erkek geröekten suçlu da olsa olmasa da yasalar gereği kadının insafına ve vicdanına terk edilmiş durumda. Senin dediklerin hiç doğru olmasa bile mesela sen kötü niyetli ve adamı hiçkimse ile görüşmeye hakkı olmayan sana kayıtsız şartsız itaat etmek dışında seçeneği olmayan biri yapmak istiyorsun diyelim...
Gidip karakola başvurup "beni dövüyor" dersin ve evinden attırırsın. Eğer işini şansa bırakmak istemiyorsan kafanı kapı pervazına çarpıp yara yaparsın adam 6 ay hapis bile alır.
Sonra da "eğer hiçbir konuda söz hakkının olmadığı tamamen benim kölem olarak bana hizmet etmek dışında seçeneğinin olmadığı yaşamı kabul etmezsen şikayetimi geri almam" dersin...
Adam ya sana para pul mal mülk verip boşanmaya ikna edecek yani kölelikten kurtulmak için fidye ödeyecek ya da köle olmaya razı olacak...
227 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl@Skyquaker ne demek anlamadım
Cevap sahibi1 yıl@Skyquaker
Zorunda değiller ama femşnazilerin etkisi altında kaldılar- 1 yıl
Dizilerde serseri tipler ön plana çıkarlır kızlamız piskopat seçer sonra dayak ya da ölüm Medya haberler sürekli bunları haber yapar ve kanunlar çıkarılmak zorunda kalır İstatiklere bakılınca gerçek ortadadır. Erkekler 4 kat daha fazla şiddete uğrayıp öldürülür. Ancak bahseden yoktur konuşan yoktur. Feminazilerede propaganda malzemesi çıkar böyle böyle durumu bu noktaya getirdiler.
- 1 yıl
Arkadaş beden saag sola çarpıp gidip şikayette bulunsun acilen uzaklaşması gereken bir tip. Faekettinizmi. Bu adam sonra bu kıza yakabilir gervekten sağını solunu morartip git şimdi şikayet et diyebilir. Gidip hemen boşanma davasj açsın ve polis ile anlaşma yaip korumaya alınıp ailesinin yanında korunarak uzun süre beksmesi gerek. Bu adamın piskopat takıntılı olma ihtimali var
Cevap sahibi1 yıl@Papatyaadası
Okumadınız mı siz yazdıklarımı?- 1 yıl
@Skyquaker Allah kötü kadınların gazabından korusun...
Cevap sahibi1 yıl@Frankenstein16
Kadınlardan uzak durun... yasalar kötü olmaları için teşvik ediyor... kötü olmasına alet oluyor adeta- 1 yıl
Uzak durınca da " gay" diyorlar... Hepsini yaşadım
Cevap sahibi1 yıl@Frankenstein16 evlenmeden devam:)
- 1 yıl
Vay beee neler yazmışsın öyle...
Cevap sahibi1 yıl@düşünmektükenmektir
Gerçekleri yazdım- 1 yıl
Aynı hikâyede ana kahraman olmuşa benziyorsunuz.
Cevap sahibi1 yıl@düşünmektükenmektir hikaye yok gerçekler var ve tek bir gerçek de değil çevremizde yaşadığımız bir dolu gerçek
- 1 yıl
Hukukun komple kadını savunduğunu düşünmeniz ve bu maddeden direkt erkek haklı olsa bile erkeği koruyan bir kanun yok demeniz cinsiyet ayrımcılığı yapmaktan, kadın düşmanlığı yaratmaktan başka bir şey değil bence.
Cevap sahibi1 yıl@düşünmektükenmektir
Gerçek tam olarak böyle. Kanun kadın erkek ayrımı yapıyor ve bir kadın erkeğe eziyet etmek onu sömürmek istediğinde bunu bizzat kanunu ve kanun güçlerini kullanarak yapmasına olanak tanıyor
Gerçek tamı tamına böyle iken yasaların erkekleri de insandan sayıp onları kadın karşısında tüm haklarından mahrum etmediğini erkeğe de hakkını arayabilme şansı verdiğini iddia eden kişi ya cahildir ya da bu ayrımcılıktan bu zulümden rahatsızlık duymayacak ölçüde kendini erkek nefretine kaptırmış bir kimsedir...
Şimdi sana soru;
Yukarıda yazdığım senaryoda erkek ne yapabilir?
Bir insan bir suçu işlemediğini nasıl ispat etmek zorunda bırakılır?
Bir şeyin yokluğunu ispat etmek mümkün değilken bir insanı sırf erkek diye yaotırımdan kurtulmak için bu imkansızı başarmak yükümlülüğü altına sokan bir düzende erkeklerin sırf cinslyetleri yüzünden ayrımcılığa tabi tutulmuş sayılamayacağını mı iddia ediyorsunuz?
Hadi madem öyle açıklayın da bilelim... şiddet uygulamayan bir erkek şiddet uygulamadığını nasılsın ispat edebilir?- 1 yıl
Ya da şu kadın beni taciz diyince neden işlem yapılmıyor?
Cevap sahibi1 yıl@Frankenstein16
Sen erkeksin ve senin değil onun dediği kabul ediliyor... o gelip de "hayır o beni taciz etti" dediğinde hapsi boylarsın.
Sen erkek ve o kadın elbette ki kayıtsız şartsız şekilde o haklı sayılıyor...
Kafanın üzerinde kamera taşıyıp her anını kayda almıyorsan her türlü Sen gidiyorsun hapse- 1 yıl
Almak gerekiyor aslında
- 1 yıl
@düşünmektükenmektir
Ben de 2 sene öncesine kadar sizin gibi düşünüyordum ta ki bu mavili cevap sahibinin söylediği şekilde yengemin abime ve tüm ailemize hayatı zindan edip abimin donuna kadar nesi varsa alma operasyonuna başlayıncaya ve kadın olduğu ve yalan söylediği için kayıtsız şartsız onun dedikleri kabul edilene ve ailecek bu durum karşısında çaresiz kalana kadar.
Eğer çevrenizde mağdur olduğunda hayatı mahvoldupunda üzüleceğiniz 1 tek erkek varsa bu yasayı desteklemeyi bırakın lütfen - 1 yıl
Çok uzun yazmisain. Okuyamadim vakit yok. Üzgünüm. Ama haksız duruma düşürülen erkeğin de tarafında olurum ben. Öyle diyeyim. Kadınlarin her şekilde hakli durumuna getirilmesi yanlış
- 1 yıl
@düşünmektükenmektir
Yqsa ve uyvulamalar erkek haklı da olsa haksız da olsa haksız duruma düşürecek şekilde dizayn edilmiş ve uygulamaya konulmuş.
Bu yasanın sadece kadınları haklı çıkardığı erkeğin sırf erkek olduğu için ayrımcılığa uğradığı gerçeğini inkar edince tam da erkeklerin mağdur edilişini savunmuş oluyprsun - 1 yıl
Yeter! Yazdigima pisman etmeyin. Bildirim almak istemiyorum bir daha sizden!!!
- 1 yıl
Gizli olan erkeğin ve frenkastaynin yarası epey epey derin, roman yazıyor da yazıyorlar fakat okuyan tek kişi yok.
- 1 yıl
@düşünmektükenmektir Ben okuyanlardanim merak etme :D duygusal düşünen ve feminist düşüncelere atlayan bazı kadınlarımız maalesef basit bir gerçeği anlamamakta ısrar ediyor. Erkek ve Kadın doğrudan veya dolaylı olarak birbirine bağımlı canlılardır Sonuçta biri üranüste diyeri neptünde yaşamıyor. Yani hayat itibariyle mutlaka birbirineden Etkilenmek durumundalar Şöyle ki Mesela olayı Kadının beyanı esas olsun noktasına kadar götürmek istediler ya, örneğin:Yarın bir gün belki Baban belki abin belki evlendiğinde doğacak Erkek evladın bu durumdan etkilenecek demektir. Düşün ki Şu ekonomide geçim şartları bu kadar zorken Baban sabah akşam eve ekmek getirmek için uğraşıyorken Kadının beyanı esas mantığıyla haraket edip, Babanın suçu olmadığı halde kaş, arın teki gıcık oldu diye babana iftira atsa bu beni taciz ediyor diye Adamı içeri alsalar iş hayatına son verseler bu durumda sence sadece baban mı mağdur olur? Yoksa başta annen ve kız evlatları olarak sizde bu durumdan olumsuz etkilenmezmisiniz? Aile geçim sıkıntısına düşer ve hepiniz bu durumda sıkıntıya girmiş olursunuz. İşte dedim ya mutlaka bir yerde birbiriyle bağımlıdır birbirinden etkilenir diye yani, Erkek ve Kadın için düşmanlık edip, birinin ağzına sı, çalım dersen bir şekilde kendi cinsininde ağzına sı, çmış olursun Geçenlerde mesela bizim eğitim almamıza erkekler izin vermedi gerekcesiyle 150 puandan prestijli bir üniversiteye 30 yaş üstü kadın doldurdular. Dip puan yani, Peki ne oldu bu durumda Gerçekten çalışan uğraşan emek harcayan kafa patlatan KIZ öğrencilerde mağdur oldu. Kontenjan dolduğu için giremediler. Resmen geri, zekalılığın karinesi İşte duygusal düşünür mantığı bi kenara atar. Cinsiyetci yaklaşırsan böyle saçmalarsın. Sana demiyorum olayı anlatıyorum üstüne alınma
Cevap sahibi1 yıl@düşünmektükenmektir
nedir yani sen bildirim almayacaksın diye biz kendi cevabımızda serbestçe yorum da mı yazamayacağız? nedir yani gerçekler mi ağır geldi?
1 yılÖncelikle senin adına çok üzüldüm. 45 günlük evliymişsin birde daha yolun başında böyle hareketler yapmaya başlamış ileride aşırı derece şiddetli geçimsizlik belki bunun birde fiziksel şiddete dönüşeceğini düşünüyorum mutlu bir evliliğe dönüşeceğini düşünmüyorum belli ki eşinin problemleri var psikolojisi bozuk olabilir keşke böyle bir kişiyle evlenmeseydin aslında Kişiler evlilik öncesi belli eder çoğuda evlenince gerçek yüzünü gösterir boşanmalısın korkma mahkeme burada kadınların yanında duruyor. Boşanman için yeterince gerekçen var boşanma davası aç ve şiddetli geçimsizlik olduğunu evliliğinde hakaretler işittiğini kocanın evlilik sürecinde değiştiğini hepsini anlat. Oda kendini her ne söylerse söylesin aklayabileceğini sanmıyorum gizli videoya alabilirsin kendinizi ses kaydı çekebilirsin mahkemeye sunmak için geçmiş olsun en kısa zamanda bu adamdan kurtulmanı umuyorum 🤍
47 Yorumla
Soran1 yılVideo ve ses düşünüyorum ama kabul olur mu mahkeme tarafından
- 1 yıl
Olur delil onlar yoksa nasıl ispat edeceksin bir avukat bul kendine avukatın seni en doğru şekilde yönlendirecektir
- 1 yıl
Özel hayatın gizliliği nedeniyle gizlice yapılan ses kayıtları davalarda delil olarak kullanılamaz. Ancak, tabi ki bu durumun istisnaları vardır. Bazı davalarda ve hukuka uygun olarak elde edilen ses kayıtları delil olarak kullanılabilir. Avukatın ile konuş
- 1 yıl
Sağol yorumun için canım birde kades uygulaması yüklü değilse yükleyin
- 1 yıl
Birde ailene söyle bence gizli tutma bu yaşadıklarından haberdar olsunlar
Böyle olayların yaşanıyor olması üzüyor insanı, (İnsanların evlilik düşüncesi de kaçıyor, evlilik kurumunun temeli de sarsılıyor ) öncelikle geçmiş olsun diyorum, umarım her şey gönlünce olur.
Olmaması da problem evlenip mutsuz olmak da problem. Resmen kumar hayatın en büyük kumar oyunu.. Seni yargılamak kimsenin hakkı değil elbette keşke olmasa dediklerimizi bazen yaşıyoruz. Eşinizin muhtemelen narsist kişilik bozukluğu var. Sakın kendinizi ezdirmeyin. Tavrınızı koruyun, sizi sindirmesine asla izin vermeyin. Narsist kişiler önce insanı yalnızlaştıracaktır. Sonra kendisine kul - köle yapacak kişilere dönüştürür. Şu an psikolojik baskı altında olduğunu düşünüyorsun. Ne derecede olduğunu kendin bilebilirsin. Gerekirse profesyonel destek al. Kendine zarar veren durumları ailenle paylaşmalısın.
Narsistlerle başa çıkma tekniklerini öğrenmelisin. Boşanmayı çözüm olarak görüyorsan bu iş zaten bitmiştir, durumu ailenle paylaş onlardan destek al.10 Yorumla
1 yılöncelikle çok geçmiş olsun bulunduğun konjektör gerçekten çok kötü bir durum
yani bu konuyu önce ailenle paylaş ve devletin kolluk kuvvetlerinden mutlak suretle can güvenliği konusunda endişeleriyin olduğunu beyan ederek destek iste avukatında konuya haricen destek olmasını özellikle rica etmende fayda var çünkü belli ki eşin kıskanç biri aşırı kıskanç insanlar özgüveni olmayan ve senden sonrası olmayacağı korkusuyla her türlü kontrol dışı davranışları sergilemekten çekinmeyen insanlardır dolayısıyla dikkatli davranman önem taşıyor.00 Yorumla
1 yılÖncelikle sakın hamile kalma. Çünkü bu süreç geçene kadar hamile kalan ap*tal çok. Ailene söyle sonuçta ayrılsan nereye gideceksin önce bunu planla. Gidecek yerin yoksa iş ayarla, yani demek istediğim kendine yer ayarla ve git. Sonra boşanırsın.
30 Yorumla
1 yılsana tavsiye; kaç canını kurtar.. bi mektup yaz onun ailesine de kaçıp güvende olduktan sonra haber ver.. bu herif şiddet uygulayacak birine benziyor.
asla uzun bi süre evden çıkma hatta taşın izini bulamasın. Ben tavsiye verecek değilim. insan sevince gözü görmüyor işte.. keşke daha önce fark edilseydi.. ama değildir ya diyor insan... toz konduramıyor bilirim..
o yüzden çok dikkatli olmalısın.
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 379 cevap paylaştı.
1 yılİlk önce 45 gün çok az bir süre hamile kalma bari ve kıskançlığın bitmesini bekle düzelecektir severek evlenmediinixmi okadr masraf düğün çocuk oyuncağı değil l0yillik evli gibi boşanma doneleri araman tuaf zoraki bir evlilik oldu sanirm kinamiyorum elestirmiyorum ama çoğu kocasını düzeltmeye evliliğini ilk yillsrinda aylarında hatta toparlayacak yerde yıkmaya çalışmak doğru degil iletişime kapalı böyle nasıl evlendin konuş anlat durumu
00 Yorumla
1 yılbir seyi cok merak ediyorum, bu durumda olan yeni evli insanlar evlenecegi kisiyle daha önce vakit gecirmiyor mu yani nasıl biri olduguna dair fikir yürütmüyorlar mı nasıl oluyor da evlendikten sonra oluyor?
33 Yorumla- 1 yıl
@Saatgece3 bir insan ne kadar degisebilir ki? sevgiliyken az cok tanırsın o insanın karakterini. muhtemelen evlenmeden önce böyle insanları tolere edip sürekli alttan alıyorlar
Gizli Üye(30-35)1 yılÇok kötü bir durum. Ve bir yıl dolmadan anlaşmalı boşanamazsın. Çekişmeli boşanma davası açabilirsin zaten duruma göre bu herifle ancak çekişmeli olur. Anlamadığım daha önce sevgili değil miydiniz? Hiç tanımadın mı? Gerçi aynı eve girince asıl yüzünü görürsün ama uzun süredir tanıyormuşsun gibi gelmedi bana.
00 YorumlaÇok merak ediyorum, bu lavukları ısrarla nasıl buluyorsunuz? Özel bir formülü var mı. Evlenmeden öyle böyle olduğunu bildiğime yemin edebilirim. Ama sen yinede evlendin demi.
20 YorumlaMaalesef bu günlerde bu şekildeyse ileride de değişme
Anlaşmalı boşanmazsa çekişmeli olur ama olur
Hayır seninkileri istemiyor anladık ya onunkiler biz geleceğiz dese ne derdi acaba?00 Yorumla
1 yılGezmene laf etmesi ayrı bir sorun zaten. Sen, kuleye hapsedilen Rapunzel misin? Sana küfrederek cevap vermesi de sana saygısı olmadığını gösteriyor. Ailenle görüşmene laf etmesi de üstüne tuz biber olmuş. Allah sabır ve kolaylık versin.
00 Yorumla
1 yılYani yaşın çok küçük öncelikle evlenmeden önce neden biraz düşünmedin?
Şimdi işin zor gibi eşin pek iletişime açık durmuyor malasef
Hayatını nasıl daha iyi hale getirebilirim diye düşünsen daha iyi gibi senin için 😐00 Yorumla
1 yılGörücü felan mi evlendin anlamiyorum ki sizi ya evlenmeden önce iyice taniyamiyor musunuz şu i*neleri
30 YorumlaSana öyle küfür ederken azını topla falan demiyor musun. Açıkça söyle bunları içinde yaşama. Ne iğrenç ınsanlar var ya daha 2 ay olmamış çok mutlu olmanız lazımken.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılBu nasıl evlilik öyle niye acele ettin bu Dandikle evlenmek için iyice denemed n evlenmeyin sonuç hüsran
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılHele bı dur yav. Biraz birbirinize alışın. En ufak şeyde hemen boşanmanın arkasına saklanmayin. Düzeltmeye çalışın problemleri
26 Yorumla- 1 yıl
Olgunlaşmamış Türk kızı işte abi
- 1 yıl
Senin belanı s*kerim demiş kıza. Bu normal yani?
- 1 yıl
@Neyebakacaktimbenn tâbi ki normal değil ama çözümü de boşanmak değil.
- 1 yıl
Eve kapatmis kızı beklesin de daha mi kötü olsun balık basta kokar
- 1 yıl
Ssndemi böyle evine aldığın bir kadina bu şekilde davransın babası bile bu kelimeleri söylememiştir. Bir insan neden saygısızlığı çeksin? Onuru gurur yokmu evlilik diye her boku çekemez kimse gitsin bosanmasin
- 1 yıl
Bu adam yarın öbür gün kadına bir şey yapsa herkes "Boşansaymış, demek ki o da adamdan uzaklaşmak istememiş. Hakketti." diyecek.
Evet sana kötü söz kullanması hoş değil büyük saygısızlık. Fakat evliliğin ilk dönemleri 2 yıla kadar olur böyle durumlar. Böyle kolay pes edip boşanmayı düşünme lütfen
02 Yorumla- 1 yıl
Adam saygı falan bırakmamış küfür etmek ne demek? İlk zamanlar böyleyse ilerde daha kötü olur özellikle kadın alttan aldıkça. Bu tarz heriflerin düzelebileceğini düşünüyorsanız sizde bi gariplik var bence. Pes etme dediğiniz şey yarın öbür gün şiddet olarak dönecek bu kadına emin olun.
1 yılArkadaşım çok geçmiş olsun öncelikle bu akli başında hareketin ve ileri görüşlülüğün için seni tebrik ediyorum sonuçta düzelir umuduyla çocukta yapabilirdin. Öncelikle bu konudan bi kavga çıkar ve sana sadece mesajla ulaşmasını sağla zaten herseyi saldırır hakaret ve küfürleri devam ettirir birde hamile kalmamaya cok dikkat et cocuk kalırsa bir ömür kurtulamazsin bu adamdan
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılDelile ispata ihtiyacın yok. Artık evli kalmak istemiyor oluşun boşanmak için bir sebep zaten. Ailene durumu anlat ve gerçekten bitirmek istiyorsan mahkeyemeye başvur. Bu kadar
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 598 cevap paylaştı. Ya şimdi sesini kaydet desem , suçmuş diye biliyorum. Bir avukata sorup doğrusunu öğrenmeli. Gerçi küfür ettiğinde ses kaydı olsa yinede sen mi suçlu olursun onu bilemedim
00 Yorumla
1 yılHangi ilde yaşıyorsunuz? Ailene bu mevzuları derhal söyle. Normalde ailelerin bu tür şeyleri duyması taraftarı değilim ama 45 günde bunları yapan bir ömür de kim bilir neler yapar.
00 Yorumladelil konusunda emin değilim ama gizli ses kayıtları falan al. gerçekten zor bi durum bir an önce kurtulursun umarım...
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılHiç üzülmedim dört dörtlük erkekler yalnız geziyor. Kim bilir erkek kriterin neydi evlenirken. Boşan bari zararın neresinden dönsen kârdır.
11 Yorumla- 1 yıl
bck dört dörtlük hepsi işini kadına yıkan tipler yalnız gezmeye devam edin
"en ufak bir şeyde bana belanı s... Yaparim dedi" Diyecek potansiyelde ki adam seçilmiştir 🤣
10 Yorumla
1 yılBu tipler evlenmeden önce de kendilerini belli eder. Bile bile lades. Anlasmalı bosanırsınız.
20 Yorumla
1 yılDaha yeni evlisiniz hemen boşanmaya karar vermemelisin oturup konuşun sakince
20 Yorumla
1 yılkoca secerken dogru koca secmek gerek huyu huyuna zengi zengine uymali artik olan olmus ya bosanican ya da mecbur oturucan
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılBu yaşta evlenmemeliydin. Bu son denemen olsun bence. Çevrenle paylaş bir an knce bu durumu. Boyun eğme sakın.
00 Yorumla
1 yılDün bir bugün iki daha bismillah dememişsiniz hemen nerden çıkıyor bu kadar tartışma konusu evlemeden önce iyi tanımadınmıki bu adamı
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılBu kişinin böyle olduğunu bilerek mi evlendin öyle ise yazık etmişsin kendine boşanmak istediğini dile getir dicemde siddet uygular bu kişi bence
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Nasıl boşanacağını bilmiyor musun 🙄 çok trol soru gördüm ama bunun gibisini ilk defa görüyorum tebrik ederim cevaplar yağmış
00 YorumlaTanımadan mı evlendin? Delile gerek yok davranışsal bozukluğunu mahkemede inkar edemez heralde. Gelsin ailen dedim diyemez bence.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 yılNe olduki bu kadar çok yabani olmuş?
Borcunuz, harcınız mı çok?
Asıl sebep nedir?
00 Yorumla Ooo felaket kötü. Böyle adamlar nasıl bir insanlıktan yoksun benim aklım almıyor. Manyak, ruh hastası. Anlamıyorum ya.
01 Yorumla- 1 yıl
En çokta böyle adamlar seviliyor
Gizli Üye(30-35)1 yılWhatsapp üzerinden konuşun bazı konuları, çünkü ws konuşmaları mahkemelerde artık delil olarak kullanılabiliyor. Muhtemelen oradan size hakarette de bulunabilir. Ben o potansiyeli gördüğümden eminim diyebilirim.
00 Yorumla
1 yıladamın şöyle huyları olduğunu başta nasıl göremezsiniz ben anlamıyorum ya
12 Yorumla- 1 yıl
göremezler isterse 10 yıl sevgili kalsınlar gene göremezler çünkü duygu ya da mantıkla değil tamamen iç güdüyle haraket ediyorlar şimdikilerin hepsi bu şekilde ve durumları içler acısı ağlanacak haldeler fakat ne fayda söz dinlemezler kızın gönlüne bırakırsan ya davulcuya kaçar ya da zurnacıya kaçar durum budur ama yapacak bişey yok bu ve benzeri durumlar neden çözümlenmiyor ve evvelinden anlaşılmıyor biliyormusun evlilik ile yani aynı ortamı paylaşmak ile parkda bahçede buluşmayı ayırt edemiyor gençlerimiz park bahçe sorumluluk yok buz dolabı dolumu boşmu kaygısı yok yatak odası takımı var mı yokmu kaygısı yok çamaşır makinesi v. s eşyalar var mı yokmu kaygısı yok sadece öpüşülür koklaşılır orası burası ellenir ve elletilir seni seviyorum öldüm bittim falan filan zirveye ulaşılır sonra gelecek ile ilgili yalandan bikaç kelime konuşulur haydi herkes evine diyip dağılınır masraf yok kaygı yok tasa yok bu şekilde isterse on yıl devam etsin aynı ortamı paylaşmadıkları sürece hiç bir şey anlaşılmaz durum budur ama en azından bundan sonra hayatını kurtarmaya çalışmasında fayda var yazık kıza
- 1 yıl
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 haklı buluyorum
- Aile & Toplum konusunda 586 cevap paylaştı.
1 yılSen simdi Ömür boyu nafaka da istersin Allah bilir
18 Yorumla- 1 yıl
Öyle öküz biri ömür boyu nafaka ödemeyi hakediyor. Adama laf söyleyemiyor musunuz siz şiddeti bile savunursunuz var ya
- 1 yıl
@Shiningdiamond adamın ne olduğunu sen bilmiyor muydun. Asırlar öncesindeki gibi baban çıkıp kızım seni buna verdim dedi de mi sen gittin adama vardın. Konuştun flört ettin kafa yapın uydu evlendin. Ondan sonra iki günde diyorsun k. Sarhostum. Aydım ben bu işten caydım.
- 1 yıl
@Shiningdiamond pardon soruyu soran sen değilmişsin. Ama ayrıntı istersen evet siddeti de savunuyor
Neden savunuyorum. Nerde mülayim karakterli kalandır bir erkek var kızlar onu asagilar ezer hor hakir görür. Zavallı der. Nerde de tinerci torbacı hırsız kriminal bir tip var ay çok havalı der totosunun dibinden ayrılmaz
Adam agresif etrafa siddet saçıyor. Der ki ogggg ne kadar da erkek yaaa. Sonra günün birinde o siddet ona dönünce mağdurum da mağdurum. - 1 yıl
@Shiningdiamond kalandır değil kalender yazdım yanlış yazılmış.
- 1 yıl
Siz eziklikle efendiliği karıştırıyorsunuz çünkü efendi olmak pısırık cokkun kimsesiz olmak zorunda değil ayrıca ne olursa olsun şiddeti savunan biri düzgün biri olamaz. Herkes herkesi tercih etmek zorunda değil
- 1 yıl
37 yaşına gelmişsin zaten bırak bekar kal birini bulmak zorunda değilsin. Düşman olma başkalarına yeterli
- 1 yıl
@Shiningdiamond he yok ben yalnız değilim. Evliyim ayrıca bekarken de gözde bakardım diyebilirim. Evlendikten sonra bir çok eski sevgilim dilersen benimle ikinci olarak devam et demişti. Kimseye dusman da değilim. Kadinda dovmedim ama mesela ümitcan uygun bir kadini öldürdü delil yetersizdi ama öldurdugu aşikar di başka kadinla sevgili oldu omu da öldurdu. Demek tercihlerin bir sorgulanması lazım.
- 1 yıl
Yargı dağıtmışsın o kadar haklısın ki
1 yılCanım sen bu adamı hiçmi tanımadın evlenmeden önce, flört evreniz falan olmadımı
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 309 cevap paylaştı. O işteyken planı patladını topla baba evine kaç sonra boşacağını Tebligat göndereceğini söyle
00 Yorumla
1 yılİyi de bunu başta göremedin mi? Bile bile nasıl lades oldun.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÖnce bi ses kaydı video kaydı al sonra telefonuna Kades uygulamasını indir herşeyi kaydet gizli kamera koy eve gerekirse sana çok iş düşüyo kanıtları topla boşanma davası aç ben olsam kadere basardım dövüyo diye sürüm sürüm süründürürdüm o iti pişman ederdim bunları yaptığına
03 Yorumla- 1 yıl
İllegal hepsi
Cevap sahibi1 yıl@Suleymanyildizeli bok illegal
- 1 yıl
Yasaya aykırı toplanan deliller illegaldir.
- Aile & Toplum konusunda 4,5b cevap paylaştı.
1 yılBu kişi evlenmeden sonra değişen tiplerden mi?
00 Yorumla
1 yılEvlenme aşamasına gelene kadar hiç tanımadın mı bu kişiyi?
00 Yorumla
1 yıl24 yaşında neyin kafasini yaşayarak evlendin koca meraklısı kızların sonu 🤣🤣
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılKişilik haklırında hürriyeti engellemeye girer avukat altını doldurur
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. İyide sen bu dağ adamını hiç mi tanımadın evlilik yapana kadar
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılSeven kıskanır diyordunuz hadi buyrun...
Boşanmaya kalkınca da arıza çıkarır bu tipler...
Merak ediyorum çok arıyor musunuz bunları?
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 754 cevap paylaştı.
1 yılÇalışmıyorsun galiba. Eşinden gizli para biriktirip ailenin şehrine git sonra boşanma davası aç
10 Yorumla
1 yılGeçmiş olsun ya hiç tanışma süreci vs yasamadiniz mi ki
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 759 cevap paylaştı.
1 yılboşanmakta sonuna kadar haklısın sakın çocuk yapmak gibi bi hatan olmasın öyle birinden
00 Yorumla Hürlüğünü kısıtladığı gerekçesi ile boşanma davası açarak :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAslında kişiler söz nişan belli eder kendini hiç böyle abuk subuk davranışı olmadı mi
22 Yorumla- 1 yıl
Kızlarımıza evlilik yarışı var yasitlarim evlendi vs diye çoğu şey ben düzeltirim diye atlaniliyor
Cevap sahibi1 yıl@Հայերեն_և_քրդերեն evet gerçekten sanki bir yarış var
- Aile & Toplum konusunda 713 cevap paylaştı.
1 yılNeden evlendin o zaman, görmedim deme fenalık geçirecez artık
116 Yorumla- 1 yıl
Nerde bilsin. Herkes maske takıyor
- 1 yıl
Kanka napıyorsunuz siz, 2 hafta konuşup evleniyor musunuz
- 1 yıl
Aşkın gözü kördür. Muhtemelen iyi tanımamış
- 1 yıl
Her şeyi de aşka atmayı nasıl iyi biliyorsunuz hep aynı cevaplar. Ayrıca tanımadığınız insanlarla niye evleniyorsunuz. Kusura bakmayın ama bu konuda erkek çok çok profesyonel değilse benim üzülesim dahi gelmiyor. Aynısını biz erkekler için de geçerli
- 1 yıl
Yargılamak bize düşmez. Hayat sınanmak için var
- 1 yıl
Belki belki bu yazdıklarımı gören yüz kadından en az üç beş tanesi görür de aklını başına alır belki yani öyle deme
- 1 yıl
Çünkü genelde baksam nedense bütün evliler mutsuz
- 1 yıl
Mutsuz çünkü muhtemelen evlenmeden önce beklentileri farklıdır. Soru soran detaylara girmemiş. Belli görücü usulü belki zorla evlilik belki de yağmurdan kaçarken doluya tutulmuştur
- 1 yıl
Şimdi buraya 100 tane mutsuz kadın getirsen 100 tanesi de senin söylediklerini sayacak. Ben bir kadınla evleneceksem evlenmeden önce bütün beklentilerimi söylerim ki eğer tamam derse evlilik yoluna giderim, karşı gelirse hayatında başarılar dilerim. Bitmiyor her zaman işinize geleni söylemeniz. Bir kere de haksız olduğunu kabul edin ya 😂😂. Neyse etmeyeceksin zaten. Senin de hayatında başarılar dilerim 😂
- 1 yıl
Evlenmeden önce tüm beklentiler konuşuldu. Yanında melek gibi davranır. Tanıyan herkes onu çok değiştirdin. Falan filan...
Ama iş ciddiye bindi evlendin birde baktın tanıdığın insan gitmiş yerine çok farklı biri gelmiştir - 1 yıl
Biriyle evlenmeden önce ne kadar süre birliktelik geçirirsin
- 1 yıl
Onu iyi tanıyana kadar
- 1 yıl
Ortalama ne kadar süre
- 1 yıl
Hissettiğim an içime sinmesi gerekiyor bunun bir süresi yok yani
- 1 yıl
Geçmiş olsun
- 1 yıl
Olsun
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılBu adam senın hayatına gökten zembille mi indi.
Hiç mi tanımadın adamı?20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılNedensizce böyle soru soran insanlar bana boş yere soru soruyormuş gibi geliyor. Cidden yorumlara cevap verdiğini bile görmedim
00 Yorumla
1 yılKimbilir bu s. gir için kaç kişiyi reddettin kac kişiye arkasından atıp tutup bu benim tipim değil dedin iyi oluyor sizin gibilere ben hiç üzülmüyorum daha da beter ol inşallah kocandan izinsiz markete bile gidemeyeceğin günlerin olur
014 Yorumla- 1 yıl
- 1 yıl
incel erkek
- 1 yıl
beyin beklemeyin bu erkeklerden
- 1 yıl
- 1 yıl
ağlamaya devam et incel erkek
- 1 yıl
Hiç tanımadığı, şartlarını bile bilmediği bir kadına bunları sayan erkek , soruda tarif edilen erkekten farklı olduğunu düşünüp bunları sayıyor. Sonra da farklı olduğunu mu iddia ediyorsun birader. Ne farkın var senin soruda tarif edilen erkekle. Hatta muhtemelen daha beterisin. Bir de İtalyan aygırı imiş. 20 gündür İtalya'dayim, aygır göremedim.🤣
- 1 yıl
@İstilacıTürrİnsan ne aglayacam sizin gibiler için adalet aradık yıllarca artik umurumda bile değilsiniz
- 1 yıl
hee hee adalet aramış mış sözde, incel erkek
- 1 yıl
ne oluyorsa sizin gibi erkekler yüzünden oluyor zaten
Gizli Üye(36-45)1 yılBayağı delil toplayacaksın işte. Şizofreni buldun herhalde. Bunlara dişe diş olacaksın.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. evliliğin gerçek yüzüyle tanışmış pembe düşleri yıkılmış bir yazar daha
00 Yorumla- Devamını Gör (91)
Devamını Gör(136)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 45 günlük evliyim, eşim kimseyle görüştürmüyor. Nasıl boşanırım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer