Aile & Toplum Sizce nereli olanlar memleketleriyle daha çok övünürler? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 14 Yapay Zekaya Sor İzmir olabilir mi? :D Güncellemeler1 yıl Adana ve Malatyalılar da çoğunlukta bu konuda sanırım Sizce nereli olanlar memleketleriyle daha çok övünürler? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. bence değişir kişiye göre 0 0 Yorumla
nordun_gadasi Takip Et Efsane Yaş: 36 , eic 31% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı. İzmir çünkü güzeliz diyor kızları hatasız 0 0 Yorumla
m ByBrawo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 79% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. https://youtube.com/clip/UgkxACSARH6W4K3Y10pENDj_maa6M8PFajoB?si=hn-zgiKaDoeFB_mXAçıklıyor 😂 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Bende buna irite oluyorum işte ya sanki neleri var da övünüyorlar :D Yorumla m ByBrawo 1 yıl Doğduğu memleketin varsayılan özelliğini aldıklarını sanıyorlar dediği gibi 😂 Yorumla
Sarpergülsoy Takip Et Master Yaş: 41 , eic 94% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı. Bir Karşıyakalı olarak her zaman dediğiniz gibi övünüyorum.Farklı olduğumu düşünüyorum.Uzun süre yasayanlarda bu farkı kabul etmek zorunda ister istemez kalıyorlar. 0 0 Yorumla
hicdeyingecin Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 478 cevap paylaştı. Valla elhamdülillah ofluyuzz 😅😅 3 2 Yorumla Soran 1 yıl Trabzon'un övülecek yanları var ama oraya bir şey söyleyemeyiz, özellikle doğası yeşillikleri falan efsane Yorumla hicdeyingecin 1 yıl Eyvallahh, yav vatanın her yanı ayrı güzel tabi ki bence herkes övünmeli kendi memleketiyle. Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Herkesin memleketi kendine güzeldir ama İzmir'e gerçekten guzeldir 0 0 Yorumla
aytenliikadin Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Ben yabanciyim 💁🏼♀️💐 yari türküm ve öve öve bitiremiyorum 0 0 Yorumla
celebface Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl sivaslilar kesinlikle. sivas milliyetciligi diye bisey var 0 0 Yorumla
u tenedos Takip Et Master Yaş: 37 , eic 93% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı. karadeniz tarafı daha çok övünüyor alakasız alakasız 0 0 Yorumla
Firfirfırfır Takip Et Xper 2 Yaş: 27 1 yıl ℅100 İzmir . Ama sıktı artık... Bide Selanik göçmeni yiz edebiyatıı😅😅 3 0 Yorumla
HardFastFierY Takip Et Guru Yaş: 34 1 yıl Aile & Toplum konusunda 709 cevap paylaştı. Valla hiç kimse böbürlenmesin memleketemizin her bir şehri birbirinden mükemmel 1 0 Yorumla
doguuAA Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 630 cevap paylaştı. Trabzon İzmir Eskişehir 1 0 Yorumla
fransız Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 73% 1 yıl malatya 1 3 Yorumla Soran 1 yıl Aa evet Malatya'da var Yorumla fransız 1 yıl zaten övünmeyenler azınlıkta. yozgat, ığdır, gümüşhane mesela övünmeyenlerde başı çekiyor Yorumla Soran 1 yıl Onlar övünseler zaten yerin dibine sokarlar ya :D Yorumla
_-_-_Öcüü-_-_ Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 100% 1 yıl İzmirin ovunecek neyi var 0 3 Yorumla Soran 1 yıl İzmirli değilim zaten ondan sormadım bu soruyu, genelde izmirli kızlar bu konuda çok övünürler mesela Yorumla _-_-_Öcüü-_-_ 1 yıl Güzel kızsa, güzel kız şırnakta yine var. Sadece adı çıkmış Yorumla Soran 1 yıl Aynen Yorumla
Wineandorange Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl E doğru ama İzmir bambaşka bir şehir aşk şehir 😄 0 0 Yorumla
u cαssíєєє Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. İzmirliler net 0 0 Yorumla
MrConfused Takip Et Master Yaş: 38 , eic 42% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. İzmirliyim çok memnunum 😇 0 0 Yorumla
Bay_Nutella Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı. Oflular 1 0 Yorumla
Raadgenc Takip Et Guru Yaş: 34 1 yıl Aile & Toplum konusunda 475 cevap paylaştı. İzmir zaten çennet bırak da övünelim değil mi 😀 0 0 Yorumla
Çekbebeksitenimi Takip Et Xper 1 Yaş: 28 1 yıl Sen nerelisin ki jajsj 0 11 Yorumla Soran 1 yıl İzmirli değilim desem yeterli olur :D Yorumla Çekbebeksitenimi 1 yıl E nere Yorumla Soran 1 yıl Doğu diyeyim Yorumla Soran 1 yıl @KisacaHido Doğu yazmışım okumadın mı :D Yorumla Mir217272 1 yıl Doğu nere Yorumla Soran 1 yıl @Mir217272 Ne yapacaksın bir önemi var mı? Yorumla Mir217272 1 yıl Var tabi bende doğuluyum Yorumla Soran 1 yıl @Mir217272 Bitlis, merakın gitti mi? Yorumla Mir217272 1 yıl Tam değil tk etsen gider Yorumla Soran 1 yıl @Mir217272 Etmiyorum Yorumla Mir217272 1 yıl Etme peki Yorumla
ElCuco Takip Et Master Yaş: 36 , eic 99% 1 yıl Gonya 0 1 Yorumla kalaminko 1 yıl Yok be dayım millet saklamaya başlamış memeleketimizi bir alay... Çocuğu anca kotuluyor Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı. kadınlar da evet 0 0 Yorumla
psicoach Takip Et Master Yaş: 42 , eic 47% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Adana 0 0 Yorumla
_ALCHERA_ Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. En çok İzmir . 0 0 Yorumla
Cobol Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 81% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 872 cevap paylaştı. İstanbul 0 0 Yorumla
KisacaHido Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 94% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 368 cevap paylaştı. Manisa tabikide 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl İstanbhl 0 4 Yorumla Soran 1 yıl Bir insan bu soruyu niye gizliden yanıtlar diyeceğim de sonra kendimin de gizli sorduğumu fark edince sustum Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Aha böyle kalırsın adam ol Yorumla Soran 1 yıl Kendi kendime lafı soktum kardeşim sana ne oluyor :D Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Bende itekledim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
bence değişir kişiye göre
İzmir çünkü güzeliz diyor kızları hatasız
https://youtube.com/clip/UgkxACSARH6W4K3Y10pENDj_maa6M8PFajoB?si=hn-zgiKaDoeFB_mX
Açıklıyor 😂
Bende buna irite oluyorum işte ya sanki neleri var da övünüyorlar :D
Doğduğu memleketin varsayılan özelliğini aldıklarını sanıyorlar dediği gibi 😂
Bir Karşıyakalı olarak her zaman dediğiniz gibi övünüyorum.
Farklı olduğumu düşünüyorum.
Uzun süre yasayanlarda bu farkı kabul etmek zorunda ister istemez kalıyorlar.
Valla elhamdülillah ofluyuzz 😅😅
Trabzon'un övülecek yanları var ama oraya bir şey söyleyemeyiz, özellikle doğası yeşillikleri falan efsane
Eyvallahh, yav vatanın her yanı ayrı güzel tabi ki bence herkes övünmeli kendi memleketiyle.
Herkesin memleketi kendine güzeldir ama İzmir'e gerçekten guzeldir
Ben yabanciyim 💁🏼♀️💐 yari türküm ve öve öve bitiremiyorum
sivaslilar kesinlikle. sivas milliyetciligi diye bisey var
karadeniz tarafı daha çok övünüyor alakasız alakasız
Herkes de övünür 81 ili birbirinden değerli
℅100 İzmir . Ama sıktı artık... Bide Selanik göçmeni yiz edebiyatıı😅😅
Valla hiç kimse böbürlenmesin memleketemizin her bir şehri birbirinden mükemmel
Trabzon İzmir Eskişehir
malatya
Aa evet Malatya'da var
zaten övünmeyenler azınlıkta. yozgat, ığdır, gümüşhane mesela övünmeyenlerde başı çekiyor
Onlar övünseler zaten yerin dibine sokarlar ya :D
İzmirin ovunecek neyi var
İzmirli değilim zaten ondan sormadım bu soruyu, genelde izmirli kızlar bu konuda çok övünürler mesela
Güzel kızsa, güzel kız şırnakta yine var. Sadece adı çıkmış
Aynen
adana olabilir
E doğru ama İzmir bambaşka bir şehir aşk şehir 😄
İzmir ve Karadenizliler
İzmirliler net
Övünülecek memleket yol benc
İzmirliyim çok memnunum 😇
Oflular
İzmir zaten çennet bırak da övünelim değil mi 😀
Sen nerelisin ki jajsj
İzmirli değilim desem yeterli olur :D
E nere
Doğu diyeyim
@KisacaHido Doğu yazmışım okumadın mı :D
Doğu nere
@Mir217272 Ne yapacaksın bir önemi var mı?
Var tabi bende doğuluyum
@Mir217272 Bitlis, merakın gitti mi?
Tam değil tk etsen gider
@Mir217272 Etmiyorum
Etme peki
Karadeniz
karadenizliler den bi tane övünmeyen görmedim.
Gonya
Yok be dayım millet saklamaya başlamış memeleketimizi bir alay... Çocuğu anca kotuluyor
Adana
Net İzmirliler😂
kadınlar da evet
İzmir ve Ankara
Adana
En çok İzmir .
Sivaslılar güzellik sjxjcn
İstanbul
Manisa tabikide
Kayserili olanlar
İstanbhl
Bir insan bu soruyu niye gizliden yanıtlar diyeceğim de sonra kendimin de gizli sorduğumu fark edince sustum
Aha böyle kalırsın adam ol
Kendi kendime lafı soktum kardeşim sana ne oluyor :D
Bende itekledim
İzmirr.
Mardin