Bu ülkenin neyini övünüyorlar sizce?

Hocam hala neyin savunmasındasın bir Kadın bir Kız akşam akşamın yedisinde sekizinde dokuzunda onunda çıkıp bir yerde dolaşamıyor bir yere gidemiyor bilader her sokak başında caddede bir sapık abazan var hemen Karı Kız gördümü peşinden gidiyor takip ediyor bir Kadın olsun Kız olsun fark etmez akşam dışarı çıkamıyorsa rahat olamıyorsa o ülke bitmiştir bu kadar basit afrika gibi ülkeyiz ne diyeyim şimdi Erkeklere bilmiyorum Kadın olsam tiksinirdim Erkeklerden rahat durun Kızları takip etmeyin gece gündüz laf atmayın ağır başlı olun efendi olun sarkıntılık yapmayın Kız yanından geçiyor geçmiyormuş gibi davranmak çok mu zor kardeşim neyse aman ne desem boş

Bu ülkenin neyini övünüyorlar sizce?
Cevapla