Her kadın eşinden gizli para alıp biriktirirmi?

Yeni evlendim artık cevremde evli kadınlar var bittanesi sohbet ederken bankada eşinden gizli 10 bin birikimi olduğunu soyledi bu duruma nediyosunuz? Eşinin cebinden gizli alıyomuş birde mesela alįsveris icin 200 aldı yuzunu harcamıyomus ama eşine bitti diyo lutfen bayanlar gizlide olsa yazın yapıyomusunuz bende yapmalımıyım? :)) biyerde senin garantin diyolar bazıda annesine veriyomus o biriktiriyomuş :) ben yapamam ki esimin cebinden alamam ki zaten anlar kurusuna kadar :) calismiyorum ben paralar evde birde esim her gun masaya bırakır bana istemeye utanıyorum gelincede hic sormuyo naptın ne aldın diye...
Her kadın eşinden gizli para alıp biriktirirmi?
Cevapla