Benim düşüncem para zaten ikisinin oyuzden gizlilik olmaz. Ama kızken bir birikmiş parası varsa 🤫 susmalı aradan 5 sene geçtikten sonra diyebilir ve paylaşır veya daha erken başlarına maddi bir sıkıntı gelirse çıkartır verir kocasına.
Olmaması gerekiyor zaten ama erkek çalışsa bile kadının elinden emek edip kazandığı paraya el koymaya çalışırsa malesefki oluyor gizlenebildigi kadar gizleniyor en yakinimda ablam bu şekilde
maddi açıdan bir sıkıntı yoksa tamam ama makyaj malz. kendisi alaiblir işte onla :D
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kişiye göre değişir. Hani böyle baskıcı, geleceğinin garantisi yoksa kızın saklamalı. Ama onun dışında senin benim söz konusu olmamalı.
0
3 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Benim bahsettiğim hani serseri tipli eşler var. Döven eden, hakaret eden eşler için geçerli benim dediğim. Onun dışında kesinlikle karşıyım. Belirteyim yanlış anlaşılmayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Olmaması gerekiyor zaten ama erkek çalışsa bile kadının elinden emek edip kazandığı paraya el koymaya çalışırsa malesefki oluyor gizlenebildigi kadar gizleniyor en yakinimda ablam bu şekilde
olmali esinin dogum gunu guzel hediyyeler almali eyer coft yeni evlilerse bebeleri olarsa geleckete insallah da olar bebeleri icin minnacik elbiseler alirlar oyuncaklar alirlar falan.
olmamalı eşler arasında senin benim olmaz bizim denen kavram olur.. ayrıca neden eşimden biriltirdiysem bile paramı saklıyım ki o artık bizimdir
Gizlemesine gerek yok. Kendisi için ayırabileceği veya önceden biriktirdiği parası olabilir. Kimseye zararı olan bir durum değil bu
Olsun ama gizli para biriktirecem diye de ev ekonomisini sarsmasın
Kendisine ait parası tabiki olabilir ve bunu gizlemesine gerek yok bence
Ihtiyaçtır köşede olması lazım zor durumlar için illa bilmesi gerekmiyor çok yüksek mevlalar değilse
maddi açıdan bir sıkıntı yoksa tamam ama makyaj malz. kendisi alaiblir işte onla :D
Kişiye göre değişir. Hani böyle baskıcı, geleceğinin garantisi yoksa kızın saklamalı. Ama onun dışında senin benim söz konusu olmamalı.
Benim bahsettiğim hani serseri tipli eşler var. Döven eden, hakaret eden eşler için geçerli benim dediğim. Onun dışında kesinlikle karşıyım. Belirteyim yanlış anlaşılmayım.
Öyle tiplerle evli kalınmamalı bence hizmetci olup dayak yemek için evlenmiyor insan
Kimin ne olacağı belli olmaz. İnsanlar evlilikten sonra değişiyor.
bence olmamalı..
çiftler arasında para saklanmamalı..
Tabiki olmalı. Bırakır gider. Aciz duruma düşmemeliyiz
Güvenmediğin adamla mı evleneceksin?
@drcihat hayır ama kimseye tastamam güvenilmez ki
Bence bu karşındaki kişiye bağlı, benle beraber olan kadının böyle bir işe girişmesi benim onurumu incitir
@drcihat bence gururunu incitmemeli. Hatta daha damutku olmalısın. Kendi ayaklarında bir kadınla evlisin diye
Haberi olmayan çok vardır bence yoksa sütyen bankta nasıl para birikcek 😀😀😀
Eğer kendi kazanıyorsa olabilir ama ne için gizlediğine bağlı değişir
Gizli olmasına gerek yok. Kendine ait parası olabilir.
Eşimden gizlim olmaz ya
Ben asla öyle birine güvenmem
Olmamalı evlilikte para saklanmaz.
Olmamali ne gerek var ki
Gizli değil de ayrı olmalı
Olmalı insanlık hali bir kosede bulunsun
Ayy olur benim ilerdee
Doğru mu?
@drcihat her sey icin hesap mi verecem kocama olur tabi
Yok artık
İlginç
Gizli saklı olmamalı bence
hmm bilemem
herşey açık olmalı
Olmamalı
Elbette olabilir 🙄