annisim gece gece beni bazi huylarimla babama benzetip azicik zorbalamaya calisinca benim sekil semal. siz fiziksel veya karakteristik benzerlik olarak dusunebilirsiniiz, hadi bays ben yatiyom 😌😌
Sizi annenize mi daha çok benzetirler babanıza mı?
Anneme veya babama benzemiyorum. Sadece ten rengim annemle aynı beyaz. Beni görenler genelde şaşırır hatta çünkü kardeşlerim kumral. Ben beyaz tenliyim gözlerim renkli. Kardeşimin öğretmeniydim aynı zamanda duyanlar çok şaşırırdı. Nasıl yani diye hiç benzemiyorsunuz hocam diyenler olmuştu. Evimize gelen misafirler dahi sen hiç buralılara benzemiyorsun der öğrencilerimden de arkadaş çevremden de sık duyuyorum bunu. Beni genelde mersin izmirli falan sananlar çok fazla. En sık duyduğum cümleler bunlar.
Fiziksel olarak ikisine de benzeten oluyor hiç benzemiyorsun diyen de oluyor. Çözemedim bunu yani😄 ailede saçları sarı olmayan tek benim herkes sarışın 🥹
Annem ve ben tamamen aynıyız. Çoğu zaman bu yüzden çatışıyoruz. O da bende asla haksızlığa karşı gelemiyoruz. İkimizde dik başlı ve çatışmacı insanlarız. Bu ister istemez aynı paralele olmamıza sebep oluyor.
Ne fiziksel ne de karakter olarak anneme ve babama benzemiyorum. Annemin babasına benziyormuşum hiç görmedim ama onun da boyu posu ve deli aksi karakteri varmış