- + Hangi açıdan?

Anneme
Babama
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Tip olarak ailemden kimseye benzemiyorum. Bu mesele ailede tartışma yaratır hep. Yaş oldu 24 hala kime benzedigim net değil.
Huy olarak ise anneannem. Alınganlık, kırılganlık hepsi ondan...
Teşekkürler 🌹🌹🌹💋
Sondaki yanlışlıkla oldu. Pardon. : (
Rica ederimm🪻🌿
Fark ettim sorun yok😅
Sağ ol. ☕
Babam... Bu inat, bu gurur, bu dik kafalılık, bu herkesi umursamazlık, efenime aykırılık tabi ki ondan gelme. Çok ilginç ama mimiklerim bile verdiğim tepki bile aynı ya bazen sinir olmamak elde değil ldlsl
babam gibi it olmamı istemezdi annem ama genler.. kumar alışkanlığım bağımlııklarım aldatmadan feci haz duymam aynı babam aa ama annem kadar da güzelim :D
Kumar mı? Daha neler?
Cevap
9Cevap
Hiç birine benzemiyorum. ben her zaman için kendime benzedim karakter olarak da fizik olarak da benzemiyorum zaten benzemek de istemezdim.
Eyvallah Barış
fiziksel olarak ikisine de benziyorum ancak özellikle burnum tamamen babam karakter olarak tamamen babam
Detaylı cevap için teşekkürler : )
İkisinide andırsamda çokta yüz bakımından benzemiyorum.
Cevap için teşekkürler ☕🍫
Tip olarak babama huy olarak ikisindende almışım
Teşekkürler 💐💐💐💐💐🌹💐
İkisine de biraz biraz benziyorum ama daha çok diğer aile üyelerine benzetiliyorum ‽
Cevabınız için teşekkür ederim: )
Ricalar
Görüntü olarak anneme daha çok benziyorum. Davranış olarak babama
Cevabınız için teşekkür ederim.💠
Ben babamın kızıyım hem güzel hem nazliyim 😌 yüzde seksen babama 😀
Maaşallah : )🌹🌹2
Teşekkür ederim en kısa zamanda bu gülleri de resmedilecekler listeme ekliyorum
Bak:
Yia cennet burasıı
Gel burayı çiz. Bahçe şu an böyle.
Kahve karşılığında neden olmasın
hayat müşterek sonuçta 😀
Elbette. Yanında da bitter çikolata.
🙏😌 Müthiş daha bı keyifle cizelbilirim böyle
: )
Karakter olarak ikisi de değil fiziksel olarak karışık.
Çok teşekkür ederim cevap için. 💮🌹💐🌻
Abi rica ederim.
Dış görünüşüm aynı annem ama karakterim aynı babam iyi ki
Memnunsanız iyi : )
En sevdiğim iki kişinin karışımı nasıl sevmem
Ne Mutlu... Onlara da.. size de.
Ailemin gözü patlayacak derecede büyük bende korelilere benziyorum gözlerim çok küçük
Değişik bir durum : )
Eskiden babama yaş aldıkça anneme benzedigimi farketmeye başladım
hem karakter hem tip olarak babama daha çok benziyorum anneme de benziyorum ama babam kadar değil
Teşekkür ederim
bise değil
Yüz ve fizik olarak birazcık da olsa babaya...😀
Cevabın için teşekkür ederim. ☕🍫🏵️💐🍦
Rica ederim
Anneme benzetiyorlar.
Cevap için teşekkür ederim. 🌹💮💮
Birebir babama benziyorum
Memnun musunuz?
Maalesef babama benziyorum
Cevap için teşekkürler. Maalesef mi?
Fiziken annem karakter olarakta babamın kızıyım
Fiziki olarak rahmetli babama
Karakter huy olarak anneme
Babama hem fiziksel hem karakter olarak
Teşekkürler 💠💐💐
Rica ederim 😊
Yiz tipi olarak babam bazı huylarım annem
Teşekkür ederim. ☕🌷🌸🌹💮💠💐🏵️🌼🌻🌺
Rica ederim ☕☕
Anneme çünkü babamı tanımıyorum
Onun yolundan gidiyorum
Görünüş olarak anneme, karakter olarak babama
Yüz olarak babama benziyor'muş'um
Babama
Cevap için teşekkür ederim. 🏵️
İletişim amacı olmaksızın soru ve cevaplarda daha sık karşılaşmak için karşılıklı takipleşmek isterim. Mümkünse sevinirim değilse saygım sonsuz. Teşekkür ederim 🌹
Babaya her açıdan
Cevap için teşekkür ederim.
Rica ederim
Babam'a..
Cevap için teşekkürler 🌼💠🌷🌻🌷💐🏵️💐
Anneme
Cevap için teşekkür ederim. : )
Bende babama ve onun halalarına benziyorumm
Cevabınız için teşekkür ediyorum ☕🍫
Hiç birine
Cevap için teşekkür ederim 🌷🌹💮🌻☕
buba
💮🌹🌸🌷
Kişilik olarak babama güzellikte anneye
Cevap için teşekkürler. 🌻🌼
Annemle ikiz gibiyiz
Teşekkür ederim. ☕🍫🍦☕
Maalesef ki babam
Cevap için teşekkür ederim. Neden maalesef desem?
💐🌹☕
Babaya..
Cevap için teşekkür. ☕
Çay için teşekkür.. :))
Babama
Babaya
Hiçbirine
Cevabınız için teşekkür ederim. : )
Babam
Cevabınızla katkı sağladınız için teşekkür ederim.
Hiçbitine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?