Eylül 2010'dan beri her gece gündüğümü yazmadan yatamıyorum evlenince ne yapacağım?

Lise 3'ten beri yani lise 3'ün açıldığı ilk günden beri eylül'den bu tarihe kadar her gece günlüğümü yazmadan yatamıyorum yani günlük tutuyorum Bir de küçük günlük defterleri de değil normal okul defter leri 1 yıllık 300 yapraklı bir defter bitiriyorum arşivlerim büyük bir valiz geliyor artık onları saklamaya da yer bulamıyorum da neyse konu bu değil ileride evlenirsem ne yapacağım eşimin bu alışkanlığımı bilmesini istemiyorum ileride okumaya falan kalkabilir iyi olmaz ne önerirsiniz

Eylül 2010'dan beri her gece gündüğümü yazmadan yatamıyorum evlenince ne yapacağım?
Cevapla