Aklıma takılan bir soru:
"Bizi bin bir sıkıntılarla besleyip büyüten annelerimizin o pamuk ellerini değil ayağının altını öpmemizi istiyor Kâinat’ın Sultanı.
'Cennet anaların ayağı altındadır.' Buyurmaktadır."
Bu söz, bu hadis, mecaz bir anlam mı taşımaktadır yoksa annelerimize hörmet göstermek için yaşamımız boyuca en az bir kez annelerimizin ayaklarının altını gerçekten öpmemiz gerektiğini mi?
"Bizi bin bir sıkıntılarla besleyip büyüten annelerimizin o pamuk ellerini değil ayağının altını öpmemizi istiyor Kâinat’ın Sultanı.
'Cennet anaların ayağı altındadır.' Buyurmaktadır."
Bu söz, bu hadis, mecaz bir anlam mı taşımaktadır yoksa annelerimize hörmet göstermek için yaşamımız boyuca en az bir kez annelerimizin ayaklarının altını gerçekten öpmemiz gerektiğini mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar