"Bir evde anne varsa, önce bayat ekmek yenir.
Bir evde anne yoksa, taze ekmek de bayat gelir..." Dogrumu sizce?
Bir evde anne yoksa, taze ekmek de bayat gelir..." Dogrumu sizce?
Evet..
''Bayatlar bitecek!!!'' diye, 30 senedir taze ekmek yiyemiyoruz..
Kısırdöngü oldu..
Kesinlikle doğru anlatılmak istenen derin Anne Baba çok başka kıymet bilmek gerek.
aynen :)) ama genelde ben tazeyi yine yerim, oda saydirir :D
Cevap
1Cevap
Anne, baba yoksa butun hersey taze olsa da bos olur..
Annem geldi aklıma, efkarlandım gece gece :(
Dogru
Sanırım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar