Erkekler, bir kız gelip size duygularını ifade ettiğinde, sizinle ilgilendiğinde, size her gün yazdığında ne hissedersiniz?

Eğer varsa bu kızı kaybetmeyin. arkadaşımın bir tane vardı ve onu kaybetti ve şimdi çok üzgün. şimdi bu arkadaşım:" beni önemseyen ve bana duygularını ifade eden tek kişinin o oldu söylüyor ama ben o kadar aptaldım ki onu görmezden gelerek onu incittim".

artık bu çocuk ağlamaya hazır.🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Erkekler, bir kız gelip size duygularını ifade ettiğinde, sizinle ilgilendiğinde, size her gün yazdığında ne hissedersiniz?
Cevapla