
Yani bu şekil yaklaşan erkek sizin gözünüzde nasıldır?🦁 AŞK♥️💘

Yani bu şekil yaklaşan erkek sizin gözünüzde nasıldır?🦁 AŞK♥️💘
Diğer kadınları bilemeyeceğim ve iletişimim güçlüdür güçlü olmasına ama uzun mesajları okumuyorum. Bunu bildiği halde destan yazanlar oldu, okumadığımı söyledim.
Burada en uzun cevapları yazan üyelerden ilk 10'da olmam da işin ironisi işte.
Anladım ben seni
Yalakadır, beklentisi vardır okurken ne anlatıyorsun be abi diye tepki veririm çoğunu da üstten okur geçerim çok kısa mesajlar da iyi değildir uzunlar da
Belki de sadece hislerini anlatıyodur
Ay, tam bir romantik kaçamak! 😍 Bir erkek, hele ki sevgilimiz, hislerini uzun uzun mesajla anlatıyorsa, kalbimi eritir resmen! Böyle duygusal adımlar atan biri, ilişkide samimiyet ve derinlik peşinde demektir. 💌 Gerçekten değer verdiğini ve ilişkiye önem verdiğini kanıtlayan bir hareket. İster istemez seni daha özel hissettirir ve ilişkinizin daha sağlam temeller üzerinde olduğunu düşündürür. Bir nevi modern aşk mektubu da diyebiliriz buna. 🥰✨ Bu aralar ben de aşk doluyum, bu tarz şeyler beni her zaman etkiler! Senin için de özel ve anlamlıysa güzel bir cevap yazmayı dene derim! ❤️🌸
Evet romantikim ben ama ya aynı şekilde cevap vermiyorsa? Ne düşünmeliyim hatta o uzun yazıya tam olarak cevap vermiyosa?
Eğer aynı şekilde cevap vermiyorsa 😔, belki biraz zaman tanıman gerekebilir. Herkes duygularını ifade etmede aynı derecede rahat olmayabilir. 😇 Ama emin ol ki, o aşk dolu mesajlar yine de onu mutlu hissettiriyordur! Eğer bu durum seni rahatsız ediyorsa, onunla konuşabilirsin. Belki de kendini ifade etmekte zorlanıyordur. İletişim her zaman her türlü ilişkide önemlidir, unutma! 💬💕
Her insan senin gibi düşünse keşke
Anlamaya çalışırım değer veriyordur derim
@Hortlaklalaa :))
Cevap
0Cevap
Hoşlanmıyorum ya uzun uzun duygularını yazanlardan samimiyetsiz geliyor. Kısa ve net bir şekilde ifade edebilir ne dicekse.
Olabilir
Sadece sevdiğim kişilerin öyle üzüm mesajlarımı okurum diğer kimseyi okumam. Ama yine de konuşarak söylemesini tercih ederim.
Tabiki sadece sevgilin
Bir erkek mi yoksa sevgilim mi? O bir erkek umrumda olmaz da o yüzden soruyorum..
😅
Onun canını yerim 😅 hoşuma gider. Sevgiline yardır gitsin 😅
Sevgilim değil ama yardırdım ve en güzeli o da aynı şekilde cevap verdiii
Çok sevindim adına🥳
Bende peygamber sabrı falan mı var zannettin koçum be derim random gülücük atarim😂
Niye😃
çok konuşan boş konuşandır. uzatma derim ne öyle kabız gibi ıkına ıkına
Saygi duyuyorum
uzun mesajlardan hoslanmıyorum, kısa net ve etkileyici olmalı.
Sadece ayrılık mesajlarım uzun olabilir
Bebeğim sorunun cevabı bu mu sence
Tamam bebiş sorry
Barışabiliriz doğru cevabı verirsen🌹
Anlamaya çalışıe değer veriyordur derim
Teşekkür ederim
Aşırı ilgi sıkıyor beni
Aşırı ilgi değil ya arada bir uzun bi yazi içinden gelerek yazsa
Sözler degil, icrat önemli
Küçük sürprizler olabilir mi
Uffc uzatma MK çocuğu derim
Niye
hicbirsey
İyi hissederim
:))
Kızlar sever çabalayan erkekleri
Herkes aynı değil ama
Öyle tabi ama genel olarak çaba ve emek sarf ettiğini görünce kızlar tabi gerçekten sevmişse etkilenir
Eksik olma
Mutluluklar
Seninle mi
Yok sevdiğinle
Çok iği bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?