Doktorum neden yakın davranıp sonra arkadaş olamayız diyor?

Saçma sapan birsey içinde kaldım ben ya geçen sene psikologa gitmeye karar verdim ve gittim yedi sekiz ay boyunca gidiyordum düzenli olarak sonra işte konuşuyorduk filan muhabbet de sardı yaşlar da aynı yakın olunca genç bir bayan kendisi de öylelikle konuşuyorduk gayet de iyi gidiyordu sonra çaylar kahveler filan seninle konuşmak bana haz veriyor seasları iple çekiyorum filan diyordu bana sonra işte kendi iş yerindeki arkadaşıyla da tanıştım öyle ucumuzde oturuyorduk bikere yemeğe gitmişler beni de yanına cagardılar gittim oturduk filan sonra işte bir den bana artık iyisin seans bitsin gibisinden konuştuk sonra işte bende tamam dedim aradan zaman geçti gittim kendisini yerinde ziyaret ettim bana erkek arkadaşyla olan sorununuda anlattı beraber bir sergi vardı orayıda gezdik döndüm geldim ama bana ben arkadaslarıma seas veremem seas verdiğim kişilerle de arkadaş olamam diyordu eee bizim iş çoktan arkadaslıga egrildi yani normal de kimseyle böyle oturmam filan diyordu ee benle niye böyle oturdu yani

Doktorum neden yakın davranıp sonra arkadaş olamayız diyor?
Cevapla