Şeriati sevmiyorum ama bir konuda onlara hak veriyorum siz ne düşünüyorsunuz?

Gerçekten ahlak bozuldu insanlarda edep kalmadı artık düşünceni ve yapmak istemediğini söyleyincede yobaz veya geri kafalı oluyorsun pardon ama namusuzluk ne zaman yobazlık ve geri kafalılik oldu bunun ortası yok mu ben ne şeriatı savunuyorum ne aşırı derecede özgürlüğü sınırı olmalı biz hayvanmiyiz?

Güncellemeler
1 yıl
Yorumlar şaka gibi kimisi Afganistan'a demiş kimisi Avrupa'ya 😁ikisinide savunmuyorum hadi Asya ve Balkan ülkeleri deseniz anliycagim
Şeriati sevmiyorum ama bir konuda onlara hak veriyorum siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla