Ailenin doğum gününü kutlamaması?

Ailenin doğum gününü kutlamaması?

Kızınız doğum gününde aile grubunuza şöyle bir mesaj atsa ne hissederdiniz? Sinirlenir miydiniz yoksa üzülür muydunuz ve bu mesajı atan kişinin ne hissettigini düşünürsünüz?

Güncellemeler
1 yıl
Ailemle 1 haftadir aramiz soguk ve tek sebep namaz kilmamam esarbimi arkadan baglamam vs. Gibi sebepler. Ayrica dogum gunum oldugunu biliyorlardi
Ailenin doğum gününü kutlamaması?
Cevapla