Aile & Toplum Annenizle aynı evde yaşayıp tartışmayan var mı? bjkkk124567 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Annem hasta ağrıları çok oluyor devamlı benim kötü yanlarımı söylüyor çekilmez oluyor hatasını kabul etmiyor Annenizle aynı evde yaşayıp tartışmayan var mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. annemle konuşmam 0 0 Yorumla
HakanBaba13 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Annelere saygııı. Kaybedınce anlarsınız. Pişman olacağınız sonrasında keşke dıyecegınız seyler yapmayın. İyiki de yaptım biraz daha fazla yapsaydım diyecepiniz güzel şeyler yapın 0 0 Yorumla
frankejstan013 Takip Et Master Yaş: 104 , eic 45% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı. ben annem her zaman söyler sen evleneme benle kal diye :D 0 0 Yorumla
MonswerAselll Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 98% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 715 cevap paylaştı. Maalesef az önce yine tartıştık 0 2 Yorumla bjkkk124567 1 yıl Neden tartıştınız Yorumla MonswerAselll 1 yıl Ev işleri yüzünden Yorumla
σríσnчıldızı Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl Az önce tartıştık sarılıp öptum barıştık 😊 1 0 Yorumla
bilinmeyen_0511 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 81% 1 yıl Annesinin kişiliğine göre değişir 0 0 Yorumla
malikalg57_ Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Ben hep yanlızım evde annem gil hep yazlikta 0 0 Yorumla
Derintutkular34 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 1 yıl ben yasamıyorum ama zor bir durum olsa gerek 0 3 Yorumla bjkkk124567 1 yıl İnsan yıranıyor Yorumla bjkkk124567 1 yıl Yıpranıyor Yorumla Derintutkular34 1 yıl ne zamandır annnele yasıyosun Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
annemle konuşmam
Annelere saygııı. Kaybedınce anlarsınız. Pişman olacağınız sonrasında keşke dıyecegınız seyler yapmayın. İyiki de yaptım biraz daha fazla yapsaydım diyecepiniz güzel şeyler yapın
ben annem her zaman söyler sen evleneme benle kal diye :D
Maalesef az önce yine tartıştık
Neden tartıştınız
Ev işleri yüzünden
Az önce tartıştık sarılıp öptum barıştık 😊
Annesinin kişiliğine göre değişir
Ben hep yanlızım evde annem gil hep yazlikta
Annem le tartışmam
Ben arkadaş gibiyiz takılıyoruz
ben yasamıyorum ama zor bir durum olsa gerek
İnsan yıranıyor
Yıpranıyor
ne zamandır annnele yasıyosun
Bence yoktur 😂😂
evet
Imkansız 😅😅
Tartışmayan bottur