Günümüzde evlilik ve tek eşlilik sizce de mantıksız değil mi?

Neredeyse 100 yıl yaşayacağız hatta belki daha uzun ama insanlar tüm hayatını neden tek bir kişiyle geçirmeye hala okey oluyorlar bunu anlamıyorum. Örneğin amerikada çoğu genç çok eşliliği tercih edebileceğini söylüyor %51 kadarı çok eşlilikten yana. İnsanlar bu anlamda değişmeye başladılar. Oysa Türkiye'de bunu söylesen ya şeriatçı damgası yersin ya da kadın düşmanı olursun.

Günümüzde evlilik ve tek eşlilik sizce de mantıksız değil mi?
Cevapla