Evlilik sizce gerçekten çağ dışı mı, özgür ilişki yaşamak varken neden evlenilir?

Halen evliliği başarılı gören var mı aklım ermiyor bunlar nasıl çağ dışı o kadar masraf ediyorsun borç batak ve birine bağlı kalıyorsun ömür boyu tek kişi ile bu nasıl eziklik abi ya gülüyorum bunlar :D bana baksana kardeşim be her gün bir kIzla çıkıyorum her gün farklı şeyler görüyorum sen tek kişi ile ömür boyu kalacaksın yalnız kalmıyorum yavrum benim her gün farklı ten farklı kişi sen çürüyorsun tek kişi ile ben özgürüm istediğim şekile çıkıp giriyorum eve miss gibi hahaha

Evlilik sizce gerçekten çağ dışı mı, özgür ilişki yaşamak varken neden evlenilir?
Cevapla