Arkadasliklarinizi ne sebeplerle bitiriyosunuz?

Cok sacma sapan arkadasliklarim var mesela birisi var ilk arkadastik 1 ay flort ettik yine arkadas olduk 3 sene oldu hala arada konusuyoruz nadiren gorusuyoruz zor zamanimda baya yardimcida oldu ama artik bitirsemmi ve bunun gibi bissuru

Arkadasliklarinizi ne sebeplerle bitiriyosunuz?
Cevapla