Ölmüş abimi kiskanmak beni kotu biri yapar mi?

Abim hep problemliydi. Kucukken, evden kacar, faça ceker, kavga ederdi filan diye neredeyse her dedigi yapilirdi ve hep suyuna gidilirdi. Sonra sizofren oldu. Hayatlarina ona adadilar annemler, iyi olmadi, intihar etti. Simdi de onun mezarini guzellestirmeye ve ruhuna hayir islemeye adadilar. O yasarken tum paralari ve zamanlari hep onaydi simdi de ölusune. Gecen dogum gunumdu kimse hatirlamadi her zamanki gibi. Yasarken de varsa yoksa oydu, simdi de o. Yasarken sirf her dedigini yapayim diye bana etmedigi eziyeti birakmadi, kafami yumrukladi, kumandayla vurdu, duvardan duvara vurdu kac kere darp raporu aldim, ben kimsenin umrunda olmadim. Yasli ve acili iki insana da bir seyin hesabini soramiyorum ama. hislerim boyle.
Ölmüş abimi kiskanmak beni kotu biri yapar mi?
Cevapla