Gizli Üye(25-29)1 yılİnsan olan kendine sığunmış insanları aşağılamaz... biz insan olduğunu unutmayan Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları olarak istedikleri kadar kalabileceklerini söylüyoruz.
Sonuçta ırkçıların sözünü insan tarafından söylenmiş olarak algılayacak ve ona göre hayatlarını planlayacak değiller.
Sen de bir Türkiyeli taciz ettiğinde her ne yapıyorsan onu yapıp polise şikayet etme hakkına sahipsin.
Ama nasıl ki suç işleyen Türk seni veya beni aşağı bir konuma koymuyorsa aynı durum suç işleyen suriyeliler için de geçerli.
134 Yorumla- 1 yıl
Ya şu Suriyelileri nasıl savunabiliyorsun bizim ülkemizi resmen işgal ettiler bizden değil onlar onlar yarı fiyatına çalışıyor diye benim vatandaşım işçi bulamıyor güvende değil onlar daha fazla hakka sahip onlar yüzünden daha fazla vergi aşağılıyorum artık çünkü sığınmaci olmanın bile bir surssi vardır tamam savaş bitti artık neden gitmiyorlar ne işleri var hala burada ya hiç bir yer kabul etmemiş niye hepsi burada kedi gibi devamlı doğuyorlar aşağılıyorum hiç birini istemiyorum istemiyorum
Cevap sahibi1 yılonları sömürüyor ülkemiz işte... arı fiyatına neden çalışıyorlar? Çünkü çaresiz durumdalar. biz kendi maaşımızla atadan babadan ufak bir ev kalmasına rapmen zar zor geçiniyoruz. onarın başka çaresi olsa onun yarısı kadar paraya çalışıp burada kalırlar mı?
onlar yüzünden daha fazla vergi filan vermyorsun; bilakis çalıyorlar kaznayorlar ve kazanırken de harcarken de vergi ödüyorlar.
dahası Brleşmiş Milletler onlara para gönderiyor ve onlar da burada harcayıp ülkeye katkı sağlıyorlar- 1 yıl
Ya istemiyoruz onlar yarı fiyatına çalışıyor biz vergileri kimlere veriyoruz onlara herşeyi yanlış biliyorsun ya onlar yarı fiyatına çalışıyor diye benim gencim işsiz benim askerim neden orada savaşıyor kendi gençleri burada rahat rahat yaşıyor ya sen madem türksün inanıyorum ama onlar yarı fiyatına çalışıyor benim vatandaşım niye işsiz kalıyor kim söyledi sana ya onların dışarıdan para aldığını salk mısın sen aptal mısın onları hiç bir yer kabul etmedi kendi ülkelerine kabul etmeyen Suriyelilere neden para ödesinler kim kandırdı lan seni bunlarla
- 1 yıl
Onlara kimse para falan ödemiyor tek kuruşta vergi ödemiyorlar bizim ödediğimiz vergilerle yaşıyorlar bir bok bilmiyorsun bari savunma
Cevap sahibi1 yılbu ülkede marketten ekmek alınca ödediğin paranın %8'i vergidir
Temizlik malzemesi alırsan verdiğin paranın %20si vergidir. buna KDV denit
Benzin aldığın zaman ödediğin paranın yarıdan fazlası vergidir.
Telefon kullnırken hem KDV ödersin hem de Özel İletişim Vergii ödersin
Sigortalı çalışan herkes vergi mükelefidir ve otomatikan vergisi kesilir... dahası SGK psimi kesilir ve emeklilerimizin maaşlarına da katkı sağlar...
iş kurunca da her türlü vergini ayrıca verirsin. Suriyeli diye vergi muafiyeti filan yok...- 1 yıl
Bak kuzum olayı çok başka yerlere çekiyorsun işte o vergileri Suriyeliler ödemiyor bizim on liraya aldığımız ekmeği onlar mülteci kartıyla kendi gözlerimle gördüm yarı fiyatına ödüyor sen neden cevap vermiyorsun vatan için benim Çanakkale savaşımda vatan kurtulsun diye kardeş kardeşi vurdu çünkü vatan herşeyden önemli vatan sağolsun diye bir şey var Suriyeliler neden bunu demeyip buraya sığındılar neden savasmadilar he bu arada onlar fatura da ödemiyor hepsi değildir tabi ama çoğu ödemiyor diğer dediğime neden yanıt vermiyorsun çocuk başına para almasalar o kadar çocuğa nasıl bakacaklar
Cevap sahibi1 yılçanakkale savaşında kardeş kardeşi mi vurdu?
anzaklar kardeşimiz mi?
dünynın bir ucundan gelen düşman onlar...
ayrıca bizim ülkemizde dış düşmanın yunanlıların saldırında bile ordunun yarısı cepheden kaçtı
inanmıyorsan kurtuluş kemalin askerleri dizisinin 2. bölümde 27:15'de atatürk ve İnönü arasındaki kdialoğa dikkat et..
kurtuluş dizisi yaz 2. bölüm diye ekle... 27. dakikanın 15, saniyesi.
bu linkteki videonun 27. dakikasının 15. saniyesine getir ve seyret bakalım ne diyorlar?- 1 yıl
Ya azınlıkları da vurduk ama kardeş kardeşi de vurdu çünkü vatanımız için savaştık onlar bizim ülkemize sahip çıkmak isteyen bizim sırtımızdan kendi vatanlarına yararı dokunmamış mülteciler ya biz hangi savaştan kaçtık o savaş sırasında tabi kardeş kardeşi de vurmuştur ama isteyerek ama istemeyerek her şey olmuştur onlar neden kaçıyorlar ben onları neden besliyorum onlar yarı maaşla çalışıyor diye ben benim vatandaşım neden işsiz
- 1 yıl
Bizim askerlerimiz hiç bir savaştan hiç bir zaman kaçmadı
Cevap sahibi1 yılcanım türk milleti neden anadoluda şu anda? Neden orta asyada değiliz? neden? çümkü orta asyada moğollar saldırdı yenildik ve kaçtık. Sadece ordu değil tüm ordu ve tüm halk çoluk çocuk hepimizin ataları moğollardan kaçıp anaoluya geldi.
hatta o dönemde bir laf var "Türkler bir Allahtan korkar bir de Moğollardan" diye... Cumhuriyetimizin kurucusu yav Atatürk'ün ailesi bile savaştan kaçıp anadoluya mülteci olarak geldi sen ne anlatıyorsun...
Hala çanakkalede kardeş kardeşi vurdu filan diyorsun ya... anzak senin kardeşin de, avusturalyalı ingiliz fransız kardeşin de Suriyeli mi yabancı :)- 1 yıl
üzgünüm ama her insan fırsatını bulunca ölmemek için kaçar. bunun türkü arabı filan yok.
cevap sahibi link verememiş nedense ama ben filmden değil bir efnane türk paşasından aktarayım
https://www.youtube.com/watch?v=wOu_E1ux0Ug - 1 yıl
Ya benim Türk'ten başka kardeşim Yok Suriyeliler benim kardeşim falan değil bana masal anlatma biz Türkiyedeyiz neden konudan uzaklaşıyorsun neden lafın kalmadı demi yemedi lan Suriyeliler neden burada ne yararı dokunmuş bize bize hiç bir yararları yok bana tarih anlatma ben Osmanlı Anadolu Selçuklu inkılap tarihimi çok iyi biliyorum biz hiç bir yerden hiç bir savaştan kaçmadık kendi vatanımızı koruduk kendi vatanımızda kaldık ama şimdi kendi vatanından kaçmış bize hiç bir yararı dokunmayan zararı olan sürekli kedi yavrusu gibi doğuran Suriyelileri içimizde besliyoruz sende bunu destekliyorsun tarihini de zaten yanlış biliyorsun nasıl destekleyebilirsin Suriyelilerin burada kalmasını ya nasıl canım misin kızım
- 1 yıl
@nopetva1975 benim Türküm hangi savaştan kaçtı Çanakkaleden mı kaçtık kurtuluş savaşından mı kaçtık ben size taarruz değil ölmeyi emrediyorum diyen Atanın torunuyum ben o savaşta vatan kurtulsun diye ölen askerlerin torunuyum gelmiş burada bana Suriyelileri savunuyor konu bulamadı konudan uzaklaştı Allah'ın beyinsiz embesili
Cevap sahibi1 yılya işte sana kurtuluş dizisinden dakika ve saniye veriyorum. abi sana türkiye cumhuriyetinin efsane paşasının sözlerini aktarıyor. 34bin askerin 30bini kaçtı diyor. Türkler anadoluya neden geldi? Çoğu moğollardan kaçtı işte. inar edebilir misin?
Suriyelilerin bu ülkeye yararı çok. çalışıp üretiyorlar artık bu ülkede insanlar üniversitede okumak ve bedenen kendilerini yoracak işlerde değil masa başı işlerde çalışmak istiyor. ağır işleri de sriyeliler yapıyor. aynen almanyada giden türkler ne gibi bir fayda sağladıysa o faydayı sağlıyor...
şimdi sana ben sorayım. türklerin sana ne faydası dokunuyor? bana kimsenin bir faydasının dokunmasına gerek yok. kendi emeğimle geçiniyorum. suryeliler de öyle.
kimseyi besliyor filan değiliz. besliyor olsak yarı fiyatına orada burada çalışmazlar. nasılsa besliyoruz diye yan gelip yatarlardı ama yedin her lokma yemekte alın terleri var adamların
Cevap sahibi1 yılya adam sana link vermiş... evet kurtuluş savaşında ordunun yarısı kaçmış. sonra ordudan kaçanları idam etmeye başladılar. hatta askerden kaçanların köydeki evlerini yıkmaya kadar varan cezalar verilince askerler mecburen savaşta kaldı.
istilal mahkemeleri ülkenin 4 yanında neden kuruldu? o kadar çok asker kaçağ vardı ki bir an öne hepsini asıp diğer askerlere göz dağı vermek için... kaçmasınlar diye- 1 yıl
Ya onlar gitsin benim gencim işsiz işsiz olduğu için aynı işi benim gencim zaten ama yapamıyor çünkü Suriyeliler yarı maaşla çalıştığı için onları alıyorlar sen ne sayikliyorsun kaybettik savaşı zamanında Orta Asya'dan Anadolu'ya geldik Anadolu bizim ya benim vatandaşım işsiz benim vatandaşım besliyoruz onlara biz bakıyoruz zaten öyle yapıyorlar ya mantık kursana kızım onlara bakmasak yarı maaşla onca çocuğa kendilerine nasıl yarı maaşla geçinecekler bir bunu söylesene bana ya şu an iki asgari ücret giriyorda eve ay sonunu Zor getiriyoruz onlar nasıl devletten para almıyorsa geçiniyorlar ya cahil cahil konuşuyorsun canım mısın nesin geçenler de gördüm kadının elinde sağında solunda ikişer tane toplam 4 tane çocuğu var kocasının kucağında bir tane daha çocuk var 5 tane çocuk iki de kendileri ya senin hiç aklın çalışmıyor mu bunlar çocuk başına para almadan nasıl geçiniyorlar
- 1 yıl
ben size taarruz değil ölmeyi emrediyorum diyen Atanın bunu söylerken şahitlik eden kimse var mı? kendisi savaştan çoookkk sonra kendi iktidarı sırasında aktardığı bir şey. Zaten her devlet adamı böyle hamasetler yapar.
ama ben sana gerçeği söyliyeyim. millete gaz vermek için söylendiği belli olan nutuklardan ayrı bir şey.
çanakkale savaşları sırasında Mustafa kemal'in o sırada remen savaşta olduğumuz italya vatandaşı bir geç kız olan kız arkadaşı Matmazel Colette'e yazdığı mektup. istersen araştırabilirsin. Fransızca bir mektup istersen çevirisini google translate ile kendin de yapabilirsin.
ben ölüme gidecekleri şekilde emir veriyorum ve o emirlerimi yerine getiriyorlar çünkü şehit olup hurilere kavuşmak istiyorlar. Allah erkekleri tanıyor. Onlara bu yüzden kadın vaat ediyor.
bu meyanda şeyler söylüyor. - 1 yıl
Kimi savunuyorsun sen nasıl Türkler çalışmıyor Soma'da o madenin altında benim gencim öldü ama kurtulanlar hala ne zaman maden açılacak gidip çalışayım diye bekledi çünkü muhtaç hala çalışmayı bekliyorlar nasıl çalışmıyorlar Trabzon'da demir fabrikasında ateşin içinde bir sürü Türk çalışıyor he birde gençler var çalışmak istiyorlar ama çalışamıyorlar senin savunduğun Suriyeli orsp çocuğu mülteciler yüzünden
- 1 yıl
Ne masal anlatıyorsun ya binlerce tarih kitabı okudum nerde yazıyor böyle bir şey ne yalan konuşuyorsun savaşta atamın bunu dediğini herkes biliyor benim Atam Çanakkale de savaşmış koca bir ülke kurmuş bunu mu inkar ediyorsun anlattığını okumadım bile yalan yanklış bilgiler ya ne olur sizin gibiler benim ülkemden boş ver olup gitsin tarihini yanlış biliyorlar tarihini inkâr ediyorlar vatan hainleri oksijen istaflari masal anlatıyor ya he Allah'ımiza kavuşmak istedik o yüzden savaştık vatanı kurtarmak falan yalandı salk mıdır nedir
- 1 yıl
O yüzden mi koca bir ülke kurduk Atatürk önder olmasaydı nah kurardik biz o ülkeyi her tarafı yabancılar sarmıştı Atam geldi koca bir vatan kurdu koca bir dünyaya meydan okuduk ne sayikliyorsun sen neyi inkar ediyorsun sen ya kimi savunuyorsun ne yalan ne yanlış
- 1 yıl
ülke kurmak dediğin devlet kurmaksa devletimiz zaten vardı; birini yıkıp diğerini kurdu bu bir tercihtir...
vatan kurmak ne demek bu ülke 1071'den beri bizim vatanımız zaten vatan kurmak nedir? zaten vatanımız vardı 100 sene önce...
dünyaya meydan filan okumadık. eski vilayetimiz yunanistanı kendimizn 5'te 1'i kadar yunanistanı yendik.
ayrıca kendi kendinle çelişiyorsun. Sana göre türkler çok kahraman millet hiçbir şeyden korkmaz kaçmaz ama diğer taraftan da diyorsun ki "Atatürk önder olmasaydı nah kurardik o ülkeyi"... yani dünyada 200 tane bağımsız ülke var ama biz Atatürk olmasaydı bu 200 ülkeden birine bile sahip olamazdık. Mesela arapların hiçbirinin Atatürkü olmamış ama iyi veya kötü 22 tane bağımsız devletleri var. Ama Atatürk olmasaydı o koca türk milleti vatansız kalırdı devletsiz kalırdı. Bu apaçık türk milletine hakarettir.
hadi türk milletine hakaret ediyorsun madem o zaman böyle hamasetler yapmayacaksın. Hem çok büyük millet hem de bir kişi hiç olmasaydı başka bir önder çıkarıp 5'te 1'i büyüklüğündeki bir işgalciyi def edemeyecekti.
bahse konu mektubu kendin araştır. anladığım kadarıyla ilkokul ve orta okul kitaplarında anlatılanları güzel ezberlemişsin ama başka bir şey bilmiyorsun.
istersen ipucu vereyim.
yav Corinne mektup diye yaz bulursun ama içeriğini okumaya cesaret edebilir misin bilmem - 1 yıl
Ben ön lisans mezunuyum zaten Atatürk olmasaydı lafını ben kurdum Atatürk olmasaydı şu an Arabistandan ne farkımız kalacaktı madem o kadar iyiydi Atatürkten önce ne son padişah Sultan Abdülhamit yetiş Mustafa batıyoruz dedi bir ülke çökerken Atatürk Türklerin gücüyle bu ülkeyi kurtardı ve tek bir Arabın tek bir kürdün tarihte bize ne faydası evet Atatürk olmasaydı o önderlik yapmasaydi vatansız kalacaktır hakaret değil Atatürk önderlik etmesiydi Türk'ün gücü olmasaydı vatansız kalacaktık sen ilk önce Allah'a sonra Mustafa Kemal Atatürk'e yatıp kalkıp eşşek gibi şükür edeceksin duydun mu şu an da Latin alfabesiyle bana laf yetiştirmeyi Atatürk'ün yaptıklarını küçümsemeyi bile benim Atama borçlusun Atatürk olmasaydı evet vatansız kalacaktık ben değil ama senin tarih öğretmenin kimse baya yanlış anlatmış ayrıca biz Yunanlılardan sadece egeyi aldık Fransızlardan karadenizi italyanlardan akdenizi aldık vatanı öyle kurduk duydun mu bunu Atatürk'ün önderliğinde bunu Türk milletinin gücüyle yaptık çok şükür işte senin gibi cahillerde nerden kaldıysa kalmış
- 1 yıl
arap veya kürtten fayda görmek ne demek... neden fayda göresin anlamadım. türkün faydası ne olmuş? Sultan Abdülhamid tahtta iken Mustafa Kemal yüzbaşıydı :) yüzbaşıya yetiş batıyoruz kurtar filan mı demiş :)
latin alfabesi ile yazı yazmak marifet mi yani nedir üstünlüğü... arağ alfabesi ile de yazı yazılır latin alfabesiyle de.
İsmet inönü hatıralarında alfabenin neden değiştiğini açık açık yazıyor.
Eski kitapları gençler okuyup anlayamasın, yeni harflere geçirilecek olanları da zaten bizim iznimizle yeni harflere çevireceker böylelikle biz genç nesillerin neyi okuyp neyi okumayacağımıza kendimiz karar vereceğiz diyor...
akdeniz bölgesi asla italya olmadı. İtalya kurtuluş savaşı boyunca türkiyeye yardım etti.
akdeniz bölgesi sanki onlara verimiş gibi gösteren harita ise şte halkı minnet duygusuna sokmak için apayrı bir haritanın italyanlara verilmiş birtprak gibi göstermek için çarpıtılmış halidir...
orada talyan bölgesi olarak gösterilen bölgenin anlamı şu:
bu topraklarda fransız ve ingilz şirketleri faaliyet gösteremez. ingiliz ve franızlar burada italyanlara rakip olamaz. Franszlara verildi diye gösterilen yer de fransız şirketlerine karşı ingiliz ve italyanların ihalelere katılmamayı taahhüt ettikleri ticari faaliyet için fransızlara rakip olmamayı taahhüt ettikleri bölge.
yani kendi aralarında "sen şu bölelerde ticaret yap; ben de bu bölgede ticari faaliyet yapacağım" diye harita çizmişler... şimdi erkes her yerde ticaret yapabiliyor mesela antalyada yabancı firmalar otel işletiyor. akdeniz bölgesi elden mi çıktı? - 1 yıl
Okumadım bile başını okudum evet aynen öyle Mustafa Kemal yüzbaşı iken yetiş Mustafa batıyoruz dedi yani Mustafa Kemal AA benim canım sıkıldı ülke kurayım demedi batan ülkeyi yeniden kurdu Allah aşkına çeneni Kapa Allah'ın cahilin b yarım akıllı beyinsizi Atatürk düşmanı mısın Türk düşmanı mısın belli değil yalan yanlış şeyler diyorsun hadi ordan git o zaman Atatürk'e bu kadar düşmansan onun kurduğu ülkeden
- 1 yıl
Sana 1 ödev vereyim... Yunan kralını ısırıp ölümüne sebep olan maymun ve kurtuluş savaşına etkileri...
Bu konuya dair bilgin olmadığından eminim...
Cesaretin varsa araştır :) - 1 yıl
Ya bir uza kardeşim ya senin ödevini yerim yeter lan yeter yalan yanlış bilgiler okumuyorum ya canım atam ya ne yapsın o kadar işinin gücünün arasında Yunanlılar senin nineni dikerken kurtaramamiş yazık. Hala konuşuyor ne diyorsun sen konuyla alakası ne resmen elinde olsa Atatürk bu ülke için ne yapmış ki diyeceksin yazma bir daha bana yazma Allah o Suriyelilerin belasını versin o Suriyelileri başımıza getiren Erdoğan'ın da belasını versin inşallah.
- 1 yıl
Yanlış v2 eksik bilgiler okuyorsun.. mesela atan yarbay sadece bir yarbay olarak görev yaptığı Çanakkale savaşını tek başına kazanmış gibi anlatırlarkwn tam bir bozgun halinde kaçış hikayesi olan Filistin Suriye cephesinde ordu komutanı olarak bu bozgunda payı olup olmadığı konusu bile açılmaz? Bunları kendi kendine sormaktan korkmamalıydın
Dahası sana anlattığım pek çok şey senin okuduğun orta oğretim inkılap tarihi kitaplarında yazmıyor... neden öğrenmek istemiyorsun? Korktuğun şey nedir?
Gerçekler mi? - 1 yıl
Ya tek başına savaşmış demedim önderlik yapmış ya lütfen susar mısın sevmiyorsan bu ülkede yaşamayacaksın Atamın miras bıraktığı ilkeleri devrimleri kullanamayacaksin Atatürk zamanında yüz yıl sonrasıni düşünerek vataniyla birlikte bu ülkeyi kurtardı demek ki sen inkar ettiğin bir insanın ülkesinde yaşayacak kase yüzsüz ahlaksız vatan hainisin yazma insan ol yazma çünkü yoruldum
- 1 yıl
Yıllarca 22 senedir Recep Tayyip Erdoğan ülkeyi Atatürk'ü bize unutturmak isteyerek yönetmeye çalıştı iki üç sene öncesine kadar ne oldu ülke şu an ne halde ekonomi ne halde ülke batmış durumda hala Atatürk'ü inkar ediyorsun Allah uzun ömür versin Yurtdaşlarım elbet bir gün beni silmek beni unutturmak isteyenler olacaktır ama Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır.
- 1 yıl
Başımıza Erdoğan geldiğinden beri onca olay geldi Atatürkten uzaklaştik kriz işsizlik bizden olmayan Suriyeliler Afganlılar eğitim bitti hala Atatürk ne yapmış dercesine şükür edeceğine minnet edeceğine onu inkar ediyorsun ya Allah Atatürk'ü inkar eden kim varsa hepsini ıslah etsin.
- 1 yıl
Ben senin o anlattıklqrını dinleyerek büyüdüm ama biraz sorgulayınca %80 inin yalan %20sinin çarpıtma olduğunu keşfettim.
Bunu keşfetmek kabul ediyorum ki sancılı bir süreç. Herkes kaldıramaz. Biraz öğrenmeye açık biraz sorgulayıcı olabilsen keşke...
Cesaretini toplayabilirsen şu verdiğim ödevleri yap.
Ama şimdi değil 2 gün sonra başla araştırmaya... bu 2 gün atam atam sen kalk ben yatam demeye devam et sonra yavaştan başla gerçekleri öğrenmeye
İlk verdiğim ödev konuları hafif konular.. 1 hafta süren var güzel güzel araştır - 1 yıl
Senin gibi yalan yanlış bilgilere vatan haini embesilin verdiği hiç bir şeye inanmam ben belli cumhuriyete vatana düşman insanlardan kitaplardan yalan yanlış bilgileri öğrenmişsin sana ne diyorum bu kadar düşmansan cumhuriyete bu kadar inanmıyorsan atamın yaptıklarına bu ülkeden defolup gideceksin yürekli olacaksın insan olacaksın adam olacaksın çünkü insan olan inkar ettiği önderin ilkelerinin devrimlerinin altında yaşamaz şimdi bir daha sakin yazma lütfen yazma anlaşamıyoruz sadece geçmişine inanmadığın yalan yanlış bilgilere inandığın ülkede yaşama defol git ve ne olur yazma sen bana yazdıklarınla anladım ki asla insan değilsin zavallısin yazık
- 1 yıl
Ödevler kolay değil ama bol bol da zaman verdim tatilden sonra başlarsın inşallah çalılmaya
- 1 yıl
Ya ben sana senin gibi vatan hainin verdiği ödevler umrumda değil diyorum anlama sorunun mu var ben inanmadığın bilgileri neden çalışayım vaktim değerli sen vatan haini ve sevmediğin inanmadığın birinin Atatürk'ün devrimleri ilkelerinden faydalanacak onun kurduğu ülkede yaşayacak vatan haininden başka bir şey değilsin benim gözümde sakin yazma bir daha insan ol lan yazma
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u 1 yılondan özür dile
01 Yorumla- 1 yıl
Bir sürü mesaj attım diledim.
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılBence arkadaşın sana fazla yakın olmak istemiyor
01 Yorumla- 1 yıl
Ne alaka o zaman neden bize geldiler hem ortak arkadaşımıza söyledim sever o seni ben konuşurum dedi
1 yılDüzelmez
01 Yorumla- 1 yıl
Neden yorum yazmak için yorum yazıyorsunuz ya açıklamayı okumamışsin bile
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer