Arkadaşlar arkadaşımla aramı nasıl düzeltebilirim? İmkansız mı?

Sabah benzer soruyu sordum ama sabahın köründe kimse yoktu boşa gitti soru. Bayram bayram çok aşırı moralim bozuk. Ben insan kaybetmekten nefret ederim çünkü. Arkadaşımla tartıştık. Konu önemli mi bilmiyorum. Bana geçenlerde ben koyu chpliyim ekrem İmamoğlunun baş örtülü resmini attı. Benim de moralim bozuldu. Ertesi gün bayram mesajı attım yanıt vermedi. Bende herhalde bu olay yüzünden bozuk bana sandım. Ama yani bozuk olacak bir şey yok yazdım da yazdım damla sen iyi değilsin dedi. Bir süre konuşmayalım dedi her yerden engelledi. Yani ben üstüne çok gittim ama o da beni çok kırdı işte BEN EVDE KALDIM o evli çocuğu var. Damla herkes sen gibi boş değil çocuğum var işim gücüm var dedi kırıldım ama aramız bozulmasın diye çok mesaj attım daha çok bozuldu. Nasıl düzeltebilirim evden veya annemden arayım mı ama nasıl konuşma yapabilirim fikir verir misiniz?
Arkadaşlar arkadaşımla aramı nasıl düzeltebilirim? İmkansız mı?
Cevapla