AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
169Cevap
Onu bilemem de bir yalancıyla neden evleneyim her şey beklenir
Çünkü insanlar evlenirken herşeyiyle açık açık konuşup dürüst olmuyor.
Toz pembe hayal ve kafa yaşıyor.
Hayallerle yaşayanı da gercekler
doggy pozisyonuna alıp hayatını beceriyor.
ruh eşi , ten uyumu kavramından uzak oldugumuz ve anlayış kavramına karşı oldugumuz ıcın
Genelde sorun ekonomik nedenler oluyor ve aile içinde takı saklama mevzusu sjsjsj
İnsanlar ilk zamanlar da aşk ile bağlanıyor, kötü özelliklere gözlerini kapatıyorlar.
Büyü fazla var
Kaynana denen illet
Geçim sıkıntısı
Ne ararsan var
Çok doğru
Çoğunluk öyle sebebi ise dinlendirilmeyen beklentiler
Çünkü evlenene dek kişilerin kendisini olduğundan farklı göstermeye meyili veya evlilikten beklentilerinin uyumsuz olması durumu var. Çoğu kişi yuvam olsun mantığı ile tam olarak evli olmak için yani evleniyor.
E çünkü sewgi kalmamış saygı kalmamış yerini menfaat almış faydalanmak kalmış kötü düşünme almış yerini ben buna nasıl basarak yukselirim düşüncesi War ben bunu nasıl kullanırım nasıl bundan faydalana bilirim düşüncesi War herkes te
Çünkü artık erkekler kadının parasına güveniyor
karşılıklı güven yok ve birini konuşur konuşmaz hemen evlenme fikri var öyle olunca da karsisindaki kişiyi düzgün tanıamıyor iş işten geçmiş oluyor sadakat yok birde
Çoğu kişi sevmeden evlenmek için evleniyor. Birde ailer hata sulale kariştiği için
sacma gelebilir ama maddiyat bence genel yurtdısındaki evliliklerde çiftler eglenebiliyor en basitinden yurtdısında yasayan evli tanıdıgınız varsa kac tane ülke gezdigini sorun en az 4-5 ülke sayar size
Doyumsuzluk saygısızlık maddi şeylerde mutluluk arama çıkarcı sevgi saçma sapan tripler kendi başına özgürlük ve özgürüm ben kelimesi altında evlenince bekar hayatına devam etmeye çalışmak daha sıralarimda üşendim
Çünkü insanlar kendi zevklerine ve karakterlerine uygun olmayan insanla görücü usulü mantık evliliği yapıyor sevgi olmadığı halde bazı konular da hiç konuşulmadan evleniliyor sonra mutsuzluk tatminsizlik başlıyo
Ahlaksızlık yüzünden Türkiye'den evlenilmez aklı olan yabancı biriyle evlenir
Neden böyle düşünüyorsun ki?
@YakışıklıOglan27 ahlaksızlıksizlik diz boyu şimdiki erkekler para gelsinde isterse patronuyla birlikte olsun umrunda değiller eşlerini değiştirenler var
Evet haklısınız aslında swinger seks olayı benimde ilgimi çekiyor çünkü bakir bir erkeğim cinsellikte herşeyi merak ediyorum ve genelde eş değişimi yapanlar hep okumuş memur kesimi oluyor ayrıca ülkemizdeki kadınlar maalesef çoğu bu tarz bir ilişkiyi kabul etmiyor yaa.
@YakışıklıOglan27 çok kötüsün
Aşk olsun neresi kötü ben hayatımda insanın bu dünyadaki tüm zevkleri tatmasini istiyorum sadece.
Ayrıca bu swinger yaşam biçimini genelde memur kesimi neden tercih ediyor anlamis değilim sence neden 🤔🤔
@YakışıklıOglan27 karakter ile alakalı bence özel sektör calisanlarida yapıyor
Hmmm bende tek amaç zevk olunca yeni insanlar tanımak zevkli oluyor o yüzden memur biriyle en azından anal sekse sıcak bakın bir kadınla evlenmem gerekiyor diye düşünüyorum çünkü anal sekse sıcak bakan kadın ilerde bu tarz ilişkiye de sıcak bakma ihtimali olabilir.
Avrupada evlilik diye birsey kalmadi... Turkiyede degil.
Çünkü ekonomi fallik halde. Evleniyorlar ilk 2 3 ay güzel ama sonra ödemeler akla gelince bir pişmanlık oluyor.
Erkekler çabuk sıkılan varlıklar ondan sonra maddi durum beklenti yüksek olunca oflamalar vs adam evlenmek için her şeyi yapıyor evlendikten sonra asıl maddi durumu anlaşılıyor bide tahammülsuzluk
Çünkü çoğu evlilik aile baskısından dolayı yapılıyo ve aile kendi istedikleriyle evlendiriyo çocuklarını
Gidiyor türk kızı Kürt ile evleniyor onlara meyveyi veriyor türk kızı sonra tekmeyi yiyip batıya geliyor kadın hakkıda şu da buda hadi ulan ordan!
size ırkçılık yapma hakkını kim veriyor ya isteyen istediğiyle evlensin sizene kardeşim
Al bi tane ırkçı daha ne kadar saçma bir insansınız size insan demeye bile dilim varmıyor. Artık bırakın şu ırk ayrımını türküde kürdude senmi yaratıyorsun Allah yaratıyor ve sen ırk ayrımı yap diye değil. Türkün kürtten ne gibi bir üstünlüğü ya da ahım şahım bir özelliği var da böyle insan ayiriyorsunuz. Kürt erkekleri eşlerini bırakmaz kolay kolay boşanma olmaz onlarda asıl Türk erkekleri çabuk boşanıyor tekmeyi basıyor. Batıda çok yaşadım ve batının köylerinde bile millet alkol kullanıyor kumar oynuyor, meyhaneye diskoya gidiyor sürekli eşlerini aldatiyorlar hergun eskorta gidiyorlar görmedik mi sanki yalan mı söylüyorum yalansa yalan de elini vicdanına koy
Ekonomik sorunlar anlaşmazlığa maal oluyor maalesef
Kalabalık bir ülkeyiz o yüzden her şeyin kötüsü bizde yaşanıyor bence
Herkesi içine katmayın mutlu olan çok insanlar da var
türkiyedeki evliliklerin amacının çoğu cinsellik üzerinedir. bundan ötürü evlilikler kısa sürüyor
Göreceli bir şey. Çok mutlu olanada denk geldim, son yıllarda çevremde evlenen hiç kimse boşanmadı.
Çünkü ne sevgi kaldı ne saygı. En güzel duygular yavaş yavaş içten içe tükendi bitti. Geriye bir ömür boyu sürecek pişmanlıklar kaldı maalesef.
Erken yaşta evlenmeyi bir halt sanıyorlar çünkü hâlâ yıl 2024 ama çoğu insan erken evlilik kafasında ne var yani 35-40 yaşında evlensen?
Hep pişmanlık diye bir şey yok. Ve bunu sadece Türkiye için genellemeekte büyük saçmalık. Bu maalesef çoğu ülkelerde oyle
İnsanların en ufak bir hataya tahammülleri kalmadığı için ayrıca gerçek sevginin yerini para aldığı için olabilir
3 temel sebebi Şiddetli geçimsizlik ve güvensizlik , sevgi yoksunluğu
Çünkü heyecanını erken kaçırıyorlar aile olmaktan çok akraba derdine düşülüyor..
ay kaynana karışır görümce karışır aileler çok fazla iç içe aileler dışarıdaki gelini bırak yoldan geçenin bile dedikodusunu yapıyot gelinin vay haline bence
Sadece evlenmek odaklı olduğu için sonrasına dair hiç bir plan yok
Çünkü doğru insan seçimi yapılmıyor detayli gözlem yapılmıyor her seviyorum diyene inanılıyor hatalar görmezden geliniyor sonra iş ciddiye binince gerçek yüzler ortaya çıkınca herkes pişman oluyor
Cunku hepsi cikara dayalı da ondan mennfaatler bitince işte biter
Ondan buna ondan şuna derken ilişkiler laçkalaştı iletişim sıfır
çünkü kocam mal
🤣
Bizler millet olarak ne istediğimizi bilmiyoruz. Sebep bu
Türkiyede ekonomik şartlar bence.. şimdi trde herkes yurtdışına evlenmeyi düşünüyormuş
Çünkü türk aile yapısı ve sistemi bozuldu, insanların birbirine saygısı kalmadı..
Hep maddiyat odaklı gittiğimiz için de olabilir. Gösteriş meraklısı aileler ve taraflar sonucu yapılan evliliklerde borçlardan dolayı boşanmalar olabiliyor.
Bir anlık hevesle olduğu için diye düşünüyorum
Bir anlık hevesle mahvolan yıllar oluyor...
Evlilik zor iş herkes evlenebilir ama herkes yürütemez o yüzden emin olmadan yapılmaması gerek
Kesinlikle.
Çünkü kimse kimseyi çekmez zorunda olmadığının farkında
Diğer hesaptan çıktım şifreyi unuttum giremiyorum ya burdan devam yarına girerim o hesaba bir şekilde bana 📩 at bekliyorum kimse görmesin diye burdan yazdım ♥️🌹
Neden her parmakta yüzük var
Konumuzla ne alakası var
Merak ettim
Zevk:)
Takı zevki mi
Evet
Yakışmış sana parmakların uzun olunca
Teşekkür ederim
Rica ederim
Ayakkabı çizme mı yoksa sivri burun mu
Ne istedigini bilmeyenler yuzunden
Evli oldugunu dusunmemistim
Ne
Ne ne
Dürüstlük sadakat kalmadı ondan
Doğru insanı bulamıyorlar
Çıkar ilişkisi çok olduğu için
Bence aileyi karıştırdiklari için
Aklı olan evlenmez
Gelişmemiş insanların yaptığı her şey pişmanlıktır
Heyecan yok monoton geçim sıkıntısı
Pişmanlığı çağırırsan zul de gelir zor da gelir tabi her şey telefondan ibaret tv den pc den ibaret olmamalı konuşarak sohbet zamanı ayırarak anlaşılmalı
Son pişmanlıklar öyledir diyelim
Evlilik olayı anlamını yitirdi çünkü
Çünkü evlilik dediğin şey bizzat pişmanlıktır
Çünkü evlenmek için evleniyorlar