Kasaba yaptırmak genelde dediğin gibi hata oluyor işte ama işini düzgün yapan yerlerde var fakat bilmeyen gelip besni tavası yapalım da yiyelim neymiş bu yahu derse
Soğuyor bumuymuş ya öve öve bitiremedikleri diyorlar.
Okuldayken hiç teneke yememiş bir sınıf arkadaşımıza besni ye gelince gösterdik ıyy bu ne o teknelerde yemek mi yenir kaplara yağlı felan dedi
Ama bir güzel aldık arkadaşımla dildik domatesleri biberleri, kuyruğunu filan yedikten sonra şu an konuşmuyoruz o çocukla ama her konuştuğumuzda lafını ederdi abi o teneke ne güzel bir şeymiş öyle derdi.
😂😂😂 bizde bir gün iş yerinde yapmadık dışardan gelen arkadaşlarımız vardı. Kardeşim deterjan bırakmış üzerinde. Büyük bir zevkle hazırlayıp büyük bir zevkle yemeği hayal ettiğim teneke çöp oldu. Ağzımıza ilk aldığımızda acı durumla yuzlestik.
Olur öyle aksilikler ama genel anlamda ilçemizde suistimal eden çok bu durumu artık.
O zamanlar ilk açıldığı dönemlerde popüler olan şahane de çalışırken tavayı o kadar güzel yapardık ki çıkmadığı gün bile sormaya başka şehirlerden gelenler bile isterdi bazen yetmez ikinci tavayı aynı gün yapardık.
Artık ne doğru düzgün yapan kaldı ne çıkaran yer kendin yaparsan güzelce yersin ötesi zor yani
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Evet gelirim tabi ki de.
Ne ikram edeyim
gönlünden ne koparsa
Yemekte bir besni tava, pestil, muska, besni üzümü, cevizli sucuk. Ohhh miss
Bu adam TR ye Miranda Kerr bebeğimi getirmişti. Hatırladım bunu
Harika bir adam
Adam umrumda değil
Ben Miranda Kerr bebişimin memciklerinin peşindeyim 😛
Yaaaa
Hoş ve arzulatici bir vücudu var zillinin
Seviyorum ben 34 bedenli küçük bir hatunları
neresiymiş açık yazsana
Link
link açmıyor:((
Adıyaman
ha aa? adıyaman nasıl bir yer ya hiç bir fikrim yok
Çok memnun ve mutlu olurum
Beklerim
Teşekkür ederim. Bir gün gelebilmeyi çok isterim
havalar ısınsın uğrarız soğuk şimdi
Evet
Yok doğuya adım atmam haz etmiyorum
Neden
Karadenizliyim o yüzden
Eee ne var bhnda
Orasını sen düşün görüşüm bu kısaca.
Sıcaklıktan dolayı diye düşünmek istiyorum.
Gelek bakalım nasıl bir yer
Tabi
Memleketimde mutluyum
Neresi
Bursa, Ankara , İstanbul karışık. İş durumuyla alakalı, genelde bursa ama
Bir kahve içmeye gelebilirim 😋😋😋
Tabi bekleriz
Adıyaman belki birgun
Tavsiye ederim
Hayırlısı
O taraflara gidiyorum bazen
Senin memleket nere
Adiyaman :)
Evet
Gelirim tabi 🤪
🤣🤣🤣🤣 yemeği fırına ver ben gelinceye kadar pissin. Ama sen hazırla yoksa onlar hep kemik koyuyor
Bak ya memleketin kasaplarını bile çözmüş 🤣🤣
Öyle ama. Bizimki etli etli. Dayım kasaba yaptırıyordu hep kemik.
Kemik olmasa da kuyruktan yağdan dolayı tavanın malzemeleri güreşe çıkacak gibi yüzüyor yağ içinde 🤪
Aaa bende diyordum bunlar neden yüzüyor.
Kasaba yaptırmak genelde dediğin gibi hata oluyor işte ama işini düzgün yapan yerlerde var fakat bilmeyen gelip besni tavası yapalım da yiyelim neymiş bu yahu derse
Soğuyor bumuymuş ya öve öve bitiremedikleri diyorlar.
Ay valla abi ya. Öyle oluyor cidden.
Okuldayken hiç teneke yememiş bir sınıf arkadaşımıza besni ye gelince gösterdik ıyy bu ne o teknelerde yemek mi yenir kaplara yağlı felan dedi
Ama bir güzel aldık arkadaşımla dildik domatesleri biberleri, kuyruğunu filan yedikten sonra şu an konuşmuyoruz o çocukla ama her konuştuğumuzda lafını ederdi abi o teneke ne güzel bir şeymiş öyle derdi.
Bir daha gelirsem tenekeler benden demişti 😀
😂😂😂 bizde bir gün iş yerinde yapmadık dışardan gelen arkadaşlarımız vardı. Kardeşim deterjan bırakmış üzerinde. Büyük bir zevkle hazırlayıp büyük bir zevkle yemeği hayal ettiğim teneke çöp oldu. Ağzımıza ilk aldığımızda acı durumla yuzlestik.
Olur öyle aksilikler ama genel anlamda ilçemizde suistimal eden çok bu durumu artık.
O zamanlar ilk açıldığı dönemlerde popüler olan şahane de çalışırken tavayı o kadar güzel yapardık ki çıkmadığı gün bile sormaya başka şehirlerden gelenler bile isterdi bazen yetmez ikinci tavayı aynı gün yapardık.
Artık ne doğru düzgün yapan kaldı ne çıkaran yer kendin yaparsan güzelce yersin ötesi zor yani
Kesinlikle valla. Fırınlar bile artık önemsemiyor.
neresi
Link
acmiyo ki
Neresi o
Aaa neresi
Nemrut güzel yerler
Aynen
Ne yapiyorsun sen
Anlamadım.
Mesaj attimsana ama gizlisin gelmedi
Dm kapali
Ac o zaman ya
Niye ya
Gel muhabbet edelim lütfen
Buyuralımmmm
Nerden geliyorsun
Elazıg dan
bende adıyamanlıyım ama adıyamanda değilim
Neredesin peki
eskişehirdeym
Adıyaman'ın neresi
sincik
Himmm iyiymis
sen adıyamndamısın
Heye
Kürtçe fazla bilmiyorum Türkçe konuşalım
Hep geliyorum ki
Aaa ne guzel
Evet
Yakın bana
Niye hep geliyorsun
Arkadaşlarm var kahtaya daha çok geliyorum ama daha yakın
Ooo Kahta da iyidir
Evet insan inanamiyor o kadar güzel olduğuna ayrica bi ton düğün salonu var su dibi cafeleri de güzel
Aynen.
Artk gelince karşilarsn
Kismet
Hem davet ediosn hem kısmet diosn
🤣🤣
😂😂
Olabilir
Seve seve
Ben gelebilirimmm
Uzak..
Merak ettiğim bi yer
Çok uzak
Merak ettim yerler den biri
Var gelirim