Erkeklerle arkadaş olmamak yobazlık mı?

İş yerinde kapalı bir kızla tanıştım. Kızı sevdim başta. Bugün yemek yerken dedi ki benim çok yakın erkek arkadaşım var. Günde 5 saat telefonla konuşuruz. Eğer ilerde sevgilim onu istemezse ben sevgilimden ayrilirim dedi.

Ben de dedim ki benim sevgilim var. Kızlarla yakın olmasını istemem dedim. ben de erkeklerle yakın değilim dedim.

Kızla erkek arkadaş olabilir.. bu yobazlık dedii

Erkeklerle arkadaş olmamak yobazlık mı?
Cevapla