İçine kapanıklıktan nasıl kurtulurum ?

konuşkan biri değilim :( böyle arkadaşlarla konuşurken filan en sönük ben kalıyorum :( zaman zaman muhabbetlere hiç katılamadığım oluyor , o kadar dakika/saat sus pus durduğum oluyor :S ya nasıl kurtulurum bu durumdan ? bu durumdan çok fena basım ağırdı :( ama yok ya aşamıyorum olmuyor :( ilaç tedavasiyle filan olur mu ya ? veya uyuşturucuyla filan kafa bi dünya olunca rahatlarmıyım ? valla artık bunları düşünmeye başladım yok başka türlü olmuyor yardım bekliyorum
İçine kapanıklıktan nasıl kurtulurum ?
Cevapla