Aile & Toplum Bildiğiniz kafiyeli söz yazar mısınız? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Kafiye lazım şu an banaLütfen yardım edin Güncellemeler1 yıl Şarkı sözü yazıyorum ilerde şarkıcı olursam yazdığınız sözleri duyarsanız şaşırmayın sakın 😆 Bildiğiniz kafiyeli söz yazar mısınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Heracloss Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 100% 1 yıl Bir yıldız gibi kayar giderim hayatından, yapacağın tek şey dilek tutmak olur arkamdan 0 4 Yorumla Soran 1 yıl Sana mı ait Yorumla Heracloss 1 yıl Değil alıntı bir filmden Yorumla Soran 1 yıl Kendine ait yok mu Yorumla Heracloss 1 yıl Gelişine hazırdım ben hep, ama kapıyı hep başkası çaldı Yorumla
isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. "İnsan insana iyi gelmeli.Gelmeyecekse hiç gelmemeli" 0 10 Yorumla Soran 1 yıl Oo güzelmiş sen mi uydurdun kız Yorumla isabella181919 1 yıl Nazım hikmet uydurmuş 😂 Yorumla isabella181919 1 yıl Aa sen az önce cevap yazdığım o şarkıcı değil misin? 😃 Yorumla Soran 1 yıl Bende nerden tanıdık geldi diyorum doğru hatırladım şimdi kdkd Yorumla isabella181919 1 yıl Bende hatırladım 😂 Yorumla Soran 1 yıl Aa evet oyum ben dkdk Yorumla isabella181919 1 yıl Seni gidi seni shhdhd Yorumla Soran 1 yıl Napayım tıkandım böyle çare bulayım dedim 🤣 Yorumla isabella181919 1 yıl İyi yapıyorsun kolay gelsin canım ☺️ Yorumla Soran 1 yıl Teşekkürler aşkım ☺️ Yorumla
AsilVenom Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl "Gönlünde umut, yolunda ışık olsun,Her adımında kalbinle koşulsun." 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Güzelmiş bak bu Yorumla
Işıldayanmahoçı Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Seni sevmek ölümse bibiiip! gülümse 😂 afedersin aklıma bu geldi lütfen üştüneze almayın 0 4 Yorumla Soran 1 yıl Tövbe tövbe 😅 Yorumla Işıldayanmahoçı 1 yıl Çok özür aklım fesatlaşti gece gece bacım Yorumla Soran 1 yıl Sorun değil abim Yorumla Işıldayanmahoçı 1 yıl Eyw sağol anla yılın için Yorumla
esatde_senbana Takip Et Xper 7 Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Kafiye bulamıyorum Çünkü kendimi duyamıyorum(Başım ağrıyor) 0 6 Yorumla Soran 1 yıl Geçmiş olsun buda yeterli şflcdk Yorumla esatde_senbana 1 yıl Skskks Yorumla esatde_senbana 1 yıl Sagolasin Yorumla esatde_senbana 1 yıl Sarkina nerden ulasicaz ki Yorumla Soran 1 yıl Paylaşırım ama çok cevap gelirse 😆 Yorumla esatde_senbana 1 yıl Okeyy aklıma geliyor benimde şu an 0 yaaa Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Nush ile uslanmayanin hakkı tekrir Tekrir ile uslanmayanin hakkı kötektir 0 26 Yorumla Soran 1 yıl Sen mi uydurdun var mı yoksa böyle bir söz Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Bugün yazdığım bir şarkı sözü var dur onu atayım sana kullan Yorumla Cevap sahibi 1 yıl İmtihan gülüm bana İmtihan gözlerin ama Sabredip bazen kahredipSeni diledim yüce mevlamdan Çekip gidip sonra dönüp Sensiz her güne sövüp Galiba sana kör kütük Aşık olmuşum Hep sana Bir bakmışım hep sana Yürüdüğüm her yolum Sana çıkıyor yürüdüğüm her yolum Sen yazıyor ecelimde sonum Seni ağlıyor gözlerim seni ağlıyor Seni istiyor ellerim gel de tut hadi Öylesine uydurdum al kullan Yorumla Soran 1 yıl Oooo baya iyiymiş uğraşıyomusunuz müzik ile yoksa? Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Naçisane diyeyim Yorumla Soran 1 yıl Benden iyisin söz yazmada ama Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Estağfirullah Yorumla Soran 1 yıl Peki bunu aldım bir kenara Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Bir tane daha vardı yeni yazdığım bulursam onu da atayım onu da kullan Yorumla Soran 1 yıl Olurr☺️ Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Sen bana bakma Her zaman ki ben işte Aldırma bana Sana kör kütük biri işte Karşı karşıya bir savaşta Hüküm süren galib sen işte Asarım dağ tepe sen iste Değilim Ferhat ama sen iste Olurum bülbül kafeste Oterim adını aheste Şimdilik bu kadar olsun Yorumla Soran 1 yıl İlerde şarkıcı olursam parayı bölüşürüz artık dkks Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Bunu da ona devam olarak yazmıştım. Estağfirullah eminim ki bundan kat kat daha iyilerini yaparsın..Sen hiç beni duymasan da Belki benden bir haber olsan da Dedim ya güzelim aldırma Seni diledim her duamda Geceyi sabaha katıp katıp Notayı sözlere atıp atıp Ruhum sensiz kayıp… Yorumla Soran 1 yıl Şarkı sözü yazın siz sürekli çok iyi yazıyorsunuz Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Estağfirullah. Birlikte müzik yapalım mı? Enstrüman çalmıyor isen enstrüman var bende Yorumla Soran 1 yıl Çok güzel olurdu gerçekten Yorumla Soran 1 yıl şu an değil ama irtibatta kalırsak seneye güzel olurdu birleşip müzik yapmamız Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Kesinlikle. Haber bekliyor olacağım Yorumla Soran 1 yıl Olur ama nerden iletişim kurabiliriz o zamana kadar? Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Ulaşabilirsin bana Yorumla Soran 1 yıl Burdan mı burada olmayabilirim ondan demiştim Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Buradan ulaş gerekli bilgiyi vereceğim tabii ki Yorumla Soran 1 yıl Okey bu fake hesap benim ama girmeye çalışırım Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Girmeye çalışma iletişim bilgisi vereceğim sana ama halk a da acamayacagimdan mütevellit:) Yorumla Soran 1 yıl Haklısın tabi özelden ypılır benim içinde gizlilik önemli) Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Kesinlikle :) o halde bekliyorum Yorumla
engnnnlyda Takip Et Xper 6 Yaş: 37 1 yıl oy bakire bakire*m ver şu fakire31 çeke çekezam geldi hacı şakirenasıl olmuş mu kafiye? 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Patladım 🤣 Yorumla engnnnlyda 1 yıl güzel mi :) daha neler var neler, yeniler bilmez :) Yorumla
Wolverine59 Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Ne istiyorsun ödevmi var ne var 0 3 Yorumla Soran 1 yıl Şarkı yazıyorum ilham gelmiyor Yorumla Wolverine59 1 yıl Önce melodiyi uyarla sözler ardından gelir Yorumla Soran 1 yıl Hayır ben tam tersiyim öyle konsantre olamam Yorumla
Nediyosunhocam Takip Et Xper 4 Yaş: 30 1 yıl Doları altına beni altına yatir 😂 2 1 Yorumla esatde_senbana 1 yıl Skskskksks iyi kafiye Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bir yıldız gibi kayar giderim hayatından, yapacağın tek şey dilek tutmak olur arkamdan
Sana mı ait
Değil alıntı bir filmden
Kendine ait yok mu
Gelişine hazırdım ben hep, ama kapıyı hep başkası çaldı
"İnsan insana iyi gelmeli.
Gelmeyecekse hiç gelmemeli"
Oo güzelmiş sen mi uydurdun kız
Nazım hikmet uydurmuş 😂
Aa sen az önce cevap yazdığım o şarkıcı değil misin? 😃
Bende nerden tanıdık geldi diyorum doğru hatırladım şimdi kdkd
Bende hatırladım 😂
Aa evet oyum ben dkdk
Seni gidi seni shhdhd
Napayım tıkandım böyle çare bulayım dedim 🤣
İyi yapıyorsun kolay gelsin canım ☺️
Teşekkürler aşkım ☺️
"Gönlünde umut, yolunda ışık olsun,
Her adımında kalbinle koşulsun."
Güzelmiş bak bu
Seni sevmek ölümse bibiiip! gülümse 😂 afedersin aklıma bu geldi lütfen üştüneze almayın
Tövbe tövbe 😅
Çok özür aklım fesatlaşti gece gece bacım
Sorun değil abim
Eyw sağol anla yılın için
Kafiye bulamıyorum
Çünkü kendimi duyamıyorum
(Başım ağrıyor)
Geçmiş olsun buda yeterli şflcdk
Skskks
Sagolasin
Sarkina nerden ulasicaz ki
Paylaşırım ama çok cevap gelirse 😆
Okeyy aklıma geliyor benimde şu an 0 yaaa
Nush ile uslanmayanin hakkı tekrir
Tekrir ile uslanmayanin hakkı kötektir
Sen mi uydurdun var mı yoksa böyle bir söz
Bugün yazdığım bir şarkı sözü var dur onu atayım sana kullan
İmtihan gülüm bana
İmtihan gözlerin ama
Sabredip bazen kahredip
Seni diledim yüce mevlamdan
Çekip gidip sonra dönüp
Sensiz her güne sövüp
Galiba sana kör kütük
Aşık olmuşum
Hep sana
Bir bakmışım hep sana
Yürüdüğüm her yolum
Sana çıkıyor yürüdüğüm her yolum
Sen yazıyor ecelimde sonum
Seni ağlıyor gözlerim seni ağlıyor
Seni istiyor ellerim gel de tut hadi
Öylesine uydurdum al kullan
Oooo baya iyiymiş uğraşıyomusunuz müzik ile yoksa?
Naçisane diyeyim
Benden iyisin söz yazmada ama
Estağfirullah
Peki bunu aldım bir kenara
Bir tane daha vardı yeni yazdığım bulursam onu da atayım onu da kullan
Olurr☺️
Sen bana bakma
Her zaman ki ben işte
Aldırma bana
Sana kör kütük biri işte
Karşı karşıya bir savaşta
Hüküm süren galib sen işte
Asarım dağ tepe sen iste
Değilim Ferhat ama sen iste
Olurum bülbül kafeste
Oterim adını aheste
Şimdilik bu kadar olsun
İlerde şarkıcı olursam parayı bölüşürüz artık dkks
Bunu da ona devam olarak yazmıştım. Estağfirullah eminim ki bundan kat kat daha iyilerini yaparsın..
Sen hiç beni duymasan da
Belki benden bir haber olsan da
Dedim ya güzelim aldırma
Seni diledim her duamda
Geceyi sabaha katıp katıp
Notayı sözlere atıp atıp
Ruhum sensiz kayıp…
Şarkı sözü yazın siz sürekli çok iyi yazıyorsunuz
Estağfirullah. Birlikte müzik yapalım mı? Enstrüman çalmıyor isen enstrüman var bende
Çok güzel olurdu gerçekten
şu an değil ama irtibatta kalırsak seneye güzel olurdu birleşip müzik yapmamız
Kesinlikle. Haber bekliyor olacağım
Olur ama nerden iletişim kurabiliriz o zamana kadar?
Ulaşabilirsin bana
Burdan mı burada olmayabilirim ondan demiştim
Buradan ulaş gerekli bilgiyi vereceğim tabii ki
Okey bu fake hesap benim ama girmeye çalışırım
Girmeye çalışma iletişim bilgisi vereceğim sana ama halk a da acamayacagimdan mütevellit:)
Haklısın tabi özelden ypılır benim içinde gizlilik önemli)
Kesinlikle :) o halde bekliyorum
oy bakire bakire
*m ver şu fakire
31 çeke çeke
zam geldi hacı şakire
nasıl olmuş mu kafiye?
Patladım 🤣
güzel mi :) daha neler var neler, yeniler bilmez :)
Sütü çilekli seni sürekli
Ne istiyorsun ödevmi var ne var
Şarkı yazıyorum ilham gelmiyor
Önce melodiyi uyarla sözler ardından gelir
Hayır ben tam tersiyim öyle konsantre olamam
Lastikte pirelli kadında birelli
Doları altına beni altına yatir 😂
Skskskksks iyi kafiye