Bu hayatta her şey neden erkeğe yarıyor?

Din erkeğe yarıyor kadın mirasta erkeğe şu kadar erkeğe bu kadar diyor mesela hakkı yarım diyor vs sonra sırf başka erkekler tahrik olmasın diye örtünmek zorundayız yoksa cehennemde yanacagiz. Bir sürü örneği var. Sonra evlilikte erkeğe yarıyor temiz yemeği hazır bir eve geliyor çocuğu olsa vücudu bozulmuyor soyadı değişmiyor baba oluyor bir öpüp koklayinca baba olduğunu sanıyor anneye düşüyor kalan her şey.
Toplumda da erkeğe değil de hep kadına yükleniyor elinin kiri deniyor sokakta istedigi vakitte çıkamıyor tacize tecavüze uğruyor
Aile evinde de saygı görmüyor


Kadın olmak ne zormuş 😏
Bu hayatta her şey neden erkeğe yarıyor?
Cevapla