Hiç arkadaş'a ihtiyacım yok düşüncesine girdiniz mi?

Yaklaşık 17 18 yaşından beri kimse ile arkadaşlık kurmayı önemli bir şey gibi görmüyorum var olup olmaması çokta önemli değil gibi geliyor bana bir başına yeten birisiyim asosyalde değilim sizdede böyle garip bir düşünce varmıdır?
Hiç arkadaş'a ihtiyacım yok düşüncesine girdiniz mi?
Cevapla