Bekaretini kaybeden düzgün evlilik yapa bilir mi?

nasıl yorumlanır bilmiyorum ama benm hayatıma üniversite başlarından beri biri girmek için zorladı. üzüldüm kıyamadım zamanla kabullendim hatta çok ta aşık oldum. o benim en güzel yıllarımı çaldı. inançlarım konusunda da her şey ne olursa olsun allahıma sığınırım. ve onun varlığı ile yaşıyorum. beni yıprattı hatta bekaretimide aldı. çok ağladım çok üzüldüm yemeden içmeden kesildim. ama ona güveniyordum haala beraberdik evlilik düşünüyorduk ama çok yıprattı çok yordu çok üzdü ve bitti. ben ne kimseye yalan söyleyebilirim ne de birini hayatıma alabilirim. ben hiç mutlu olamayacağım sanırım artık:( ailemde inançlı ve bu konuda hassas onlarla paylaşamıyorum çünkü onlara bir zarar gelmesinden korkuyorum. sadece ablamla paylaştım. gelecegim için ayaklarımın üzerinde durmamı istiyor. sizce benim için umut var mı? ben de mutlu bir evlilik yapa bilir miyim?
Bekaretini kaybeden düzgün evlilik yapa bilir mi?
Cevapla