Öncelikle okulda ben bi olaya çok moralim bozulduğunda vebi çocuğun bana baktığını farkettim o an beni umursayan tek kişi gibiydi?

Tam bilmiyorum ama ben de bu yüzden üzüldüğümde ya da moralim bozulduğunda ona yazmak istiyorum onun oldu hayeelle kuruom ama hiçbi iletişimimiz yok bi anda böyle bişi oldu sizce duygusal boşlıma mı geldi yoksa bişi hissediommu

Öncelikle okulda ben bi olaya çok moralim bozulduğunda vebi çocuğun bana baktığını farkettim o an beni umursayan tek kişi gibiydi?
Cevapla