İlkokulda bana zorbalık yapan grubun içindeki o çocuğun bana karşı gerçekten hisleri var mıydı?

Arkadaşlar ben ilkokul ve ortaokul döneminde yani 8 yıl boyunca zorbalığa uğradım hatta bir kere bir kısım erkekler tarafından ö. dürülmeye bile çalışılmıştım bi ara, şimdi o zorbalık yapan erkekleri yöneten bi erkek vardı ve onun yakın arkadaşlarından biri de benimle garip bi şekilde iyi anlaşıyordu hatta gülerek sohbet muhabbet ediyorduk, kızlar beni aralarına aldıkları zaman bana bu konuyu söylemişlerdi hatta sen onunla çok yakınsın sana farklı davranıyo falan diyolardı hatta ondan hoşlanan bi kız bunu fark ettiğinde beni tehdit bile etmişti, beni diğer erkeklere zorbalatan çocuğun en yakın arkadaşı olsa bile ona uymadı ama arada dalga geçerdi sadece yani onların yanında onlar gibi davranırdı, onlara da yapmayın demezdi, ama ikimiz tek olunca sınıfta diğer kızlar o çocuğunun bana olan bakışlarının bile farklı olduğunu söylerlerdi açıkçası bunu ben de görüyordum zaten, sence o çocuk bana karşı bi şey hissediyo muydu?

İlkokulda bana zorbalık yapan grubun içindeki o çocuğun bana karşı gerçekten hisleri var mıydı?
Cevapla