Aileme dava açacağım. ancak kanitim yok ise yarar mı?

Küçük yaşta ablamın kocası taciz etti, ailemdeki herkese soylemistim ancak hala gorusmeye devam ediyorlar. Üstünden 10 yıl geçti onlarla bağım. kalmadi sadece para isteyince atıyorlar arada o kadar. Dava açmak istiyorum çünkü hepsinin altında arabası var sefalarini. surerken ben başka bir şehirde yalnız yaşıyorum. Millet duymasın diye sakladılar ve hala gizli gizli görüşüyorlar onlarla. Ancak dava açtığımda kanitim olmadığı için onlar da bana iftira davası acabilirmis napabilirim sizce zararlı çıkma ihtimalim var mı
Aileme dava açacağım. ancak kanitim yok ise yarar mı?
Cevapla