İş Beklentileri ve Gençlerin Talepleri Neden İkilik Var?

Şimdi size çok kritik bir soru soracağım bu soru insanları ikiye bölmüş durumda. Bir tarafta gençlerin iş beğenmediğini savunanlar, diğer tarafta ise 'Biz hakkımız olan muameleyi görmek istiyoruz üç kuruşa, vasıfsız işçi gibi çalışmak istemiyoruz' diyenlerde var. Benim fikrim ikinci taraftan yana. Hadi bu konu hakkında hasbihal yapalım.

İş Beklentileri ve Gençlerin Talepleri Neden İkilik Var?
Cevapla