Bir çok kişi başkasını bul başkasıyla konuş v. s diyor. Elbette o kişiyle konuşmuyorum yazmıyorum ama birini severken nasıl başkasıyla konuşuyorsunuz? Benim midem bulanıyr sinir basıyor
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bende de sendeki sendrom var. Bu kendini karşındakine şartlandırmakla alakalı. Zamanla anlıyor insan hiç kimse o kadar kutsal değildir.
Nasıl aşacağım bunu?
Ben şöyle aştım, şu an bu kadar dertli kederliysem bana bunu karşımdaki sevdiğim kişi yapıyorsa, ve ben bana bu kadar değer vermeyen bir kişi için böyle dertliysem o halde neden seviyorum? Sevmek karşılıklı sevgi saygı değer göstermek değil mi? Bana bunun tersini reva gören bir insanı neden hayatımın merkezine koyup hem bugünümü hem geleceğimi heba edeyim ki? Gibi gibi düşünceler...
Ya biraz bende de suç var gibi aslında o yüzden vicdan yapıyorum
Ne gibi? Sen ayrıldın ama daha sonra onu sevdiğini mi fark ettin?
Yok. Şöyle ki bu kişi ilk tanıştığımızda çok ilgiliydi. Sonra gece 12-1 gibi ortadan kayboluyor sonra annem aradı babam aradı v. s diyordu ben de şüphelendim. Buna kimseye alışmak istemiyorum konuşmayalım v. s dedim. Önceki kız arkadaşı da bir anda terketmiş travma kalmış. Tamam hiç istemiyorum ama kararına saygı duyuyorum v. s dedi sonra dayanamadı tekrar yazdı v. s geç yazmaya başladı. En son konuşmalarımızdan birinde beni kendinden uzaklaştırdığın için sana çok sinirlendim aradığım her şeyi sen de buluyordum ilk konuşmayı kestiğinde ben ne yapacağımı bilemedim sonra hep gidersin diye korkup aramıza mesafe koydum dedi. Cidden koymuştu. Mesajıma bazen günler bazen aylar sonra dönüp çok çalıştığım içn bakamadım v. s diyordi
Burada senin suçun yok. Muhtemelen şüphelendiğin şeyler de aşağı yukarı doğru. Kendini suçlaman bile ona olan sevginden. Hiç kimse düşündüğüm kadar masum ve değerli değil. Kendini suçlama seven ve değer veren zaten bahsetmiş olduğun hareketleri yapmaz emin ol. Bi dümenler çevirmiştir...
Beni kendinden uzaklaştırdın cümlesi çok üzüyor beni. Bu kişi yalanlar da söyleyen biri. Kendisi yazılımcı ayda 100.000den fazla kazanıyorum dedi sonra kredi ödüyorum dedi. 1.5 yıl önce tanıştık o zaman de maaşın yarısı borca gitti demişti. Bir ara dedi ki şirketten üst düzey bir yetkiliyi çıkardılar herkes diken üstünde. 1 hafta sonra da dedi ki siteye saldırı oldu 100.000 dolar girdi bize yazmış. Biraz konuştuk ettik ben soğuk yaptım en son mesajıma 25 gün sonra yazdı. 'Ani bir kararla almanyaya yerleştim. Şu an türkiyedeyim ama eşya v s almaya geldim gelmişken de kamp yapayım dedim. Almanya sadece bir durak bir iki ay sonra isveçe geçeceğim onun da görüşmelerini yapıyorum" yazdı. Sonra ortadan kayboldu. Uygulamadan arıyorum ama kapalı görünüyor çalmıyor. Bu da mı yalan sence
Kesinlikle yalan. Doğruluk payı varsa o da sadece başka ülkelere gitmesidir. Bunu yapan 1 tane iş kolu var, yasadışı bahis ve kumar siteleri çalısanlarını 2 ay oraya 2 ay buraya gönderir. Oradaki ofislerine gönderiyor yakalanmamaları için sürekli yer değiştiriyor. Yazılımcı maaşı doğru işinde iyiysen 100 bin den fazla alırsın aylık. Ama hiç bir yazılım şirketi ordan oraya göçmez sadace yasa dışı bahis yazılımcıları, müşteri hizmetleri call center ları hariç. Allah aşkına bak koy önüne sunları mantıklı bir düşün kendini heba etmen böyle birisi için değer mi diye.
Ya hep gitmiş midir diye düşünüyorum kendimi bıçaklıycam artık. Yok kendi yazılım şirketi göndermedi heralde isveçte bi şirketle görüşüyorum uzun bir süreç dedi. almanyaya yerleşip isveçe mi geçeceksin dedim öyle planım var dedi. 25 gün yazmadıktan sonra ani bir kararla yerleştim yazmış almanya öyle aniden gidebileceği bir ülke değil diye biliyorum bunun randevusu vizesi v. s. Ben seni merak ediyorum nerede ne yapıyor diye düşünüyorum. Sen geç yazıınca da aklım sen de kalıyor o yüzden mesajları siliyorum demiştim. Merak mı uyandırmaya çalışıyor
Valla hala adama hak verme çabanı tebrik ediyorum. Hayat o kadar karmaşık değil her söylenene inanma. Kız arkadaşımla aramda 3500 km var. Öyle bir sistem kurduk ki iletişim olarak birbirimizle alakalı soru işaretimiz yok kafamızda. Hiç bir şey olmuyorsa ama el yıkamaya ama iş görmeye wc ye lavaboya gidiyor insan 10 kere. Seven o ara 2 satır bir şey yazar fotoğraf atar. 5 kere yalan 5 kere doğru söylüyorsa birisi ona inanamazsın. Seviyorum deyip seni muallakta bırakan yalan söylüyordur net. En güzel yalan içine doğru serptirilmiş yalandır. 10 cümlenin 8 i doğrudur can alıcı 2 tanesi yalandır asla kestiremezsin doğrumu yalan mı. Adam manipule ustası sen de fazla saf davranıyorsun ama...
Yahu hak vermeye çalışmıyorum sen olayı anlamamışsın. Öyle olsa gider arar sorarım neredesin diye ulaşmaya çalışırım ki o yazmadan asla yazmayan biriydim sadece neden yalan söylediğini anlamaya çalışıyorum. Konuşmak istemiyorsa söyleyebilirdi. Neden gittim deyip ortadan kayboldu
Diyorum işte. Bak yazılımcı onlarca arkadaşım var. İllegal şirketlerde çalısanı da bugün Türkiye de bildiğin büyük markaların işlerini yapan insanlarda var. İllegal işler yapanlar genelde gezer. 22 ay orası 2 ay burası. Bu konu doğru olabilir. Konuşmak istemediğini söyleyerek senle iletişimi bitirir. Ama yarın öbür gün canı takılmak isterse elinin altında birisi bulunsun ister. Klasik dolandırıcı erkek taktiği işte...
Anladım. Dümdüz sa*lağım ben. Bir de ona inanıyorum. Beni kendinden uzaklaştırdın dediğin de çok üzülmüştüm. Sa*lak olduğum içinmiş. Peki illegal işlerle uğraşmasa bu kadar çabuk iş ülke v. s değişebilir mi? Ben de bilgisayar okuyorum da 😅
Hayır değiştiremez. Zaten özellikle 4-5 aydır. Schengen vizesi alabilmek için en erken 2 ay sonraya randevu veriyorlar ve red etme oranları da çok büyük bir olasılık. Öyle birden bire çıktı 10 gün sonra gidiyom diyemez. Daha önce vardır hazırlıkları onun. Sal. k deme ama deneyimsizsin. Karşında k işrfsizlik yapıyorsa seni kandırıyorsa slk lığından değil güvendiğinden. Karşımdaki şerefszlik yapıyor diye sen neden slk olasın ki...
Ya ani bir gidiş oldu dedi olaylı oldu biraz ailem karşı çıktı dedi. Önceden de Hollanda için online iş görüşmesi yapıyorum demişti ilk aşamayı geçtim dedi sonra olmadı ya dedi. Biliyorum dışardan bakılınca sinir bozucu görünüyorum ona hak vermeye çalışılormuşum gibi görünüyorum ama vallahi ona hak vermeye çalışmıyorum. Sadece yaptıklarını anlamlandıramıyorum ve bu olay kalbimi acıtıyor. Hiç arkadaşım da yok anlatacak kimsem yok o yüzden birilerine anlatmak istiyorum sadece
Peki hangi şirkette çalısıyormus?
İlk konuuştuıumuz zamanlar adını söylemişti ama şu an hatırlayamıyorum yabancı bir şirket dedi 3 ayda bir etkinliğimiz oluyor dedi. Şirketleri mekam falan kapatıp bunları eğlendiriyormuş. Video falan atıyordu. Başta paçartesi dedi sonra de her gün online toplantıya katılıyorum dedi. sabah uyanıyorum toplantıya giriyorum geri yatıyorum 4-5 gibi uyanıyorum sonra çalışmaya başlıyorum ancak bu saatte müsait olabiliyorum deyip bazen akşam onbir buçuk bazen gece 1de yazardı
Neresinden tutsam adam elimde kalıyor kanks. 100 bin kazanan adam ne kredisi ödüyor? Ev falan almış olması lazım diyecem de ev alsa maks mask 50 bin tl öder. Sordun mu ne kredisi diye? Keyif için çektiyse ne keyif yapmıs? Öyle bir çalışma sitemi yok. Benim kız kardşeim dahil uluslar arası şirket ceosu arkadaşlarım bile var. Mesai dışına çıkılmaz. Gece işi varsa 2 saatlik iş bile olsa ertesi gün o çalısana izin verilir. Örneğin kız kardeşiim 2 mail gelecek ve cevaplayacak diye gece 3-4 te uyanması gerekiyorsa rica minnet ederler ve ertesi gün işe çağırmaz izin yazarlar. Yabancı şirketler insani olarak Türkiye de bildiğimiz şirketlerden kat kat fazla haklar verirler çalısanlarına bu konuda. Ancak illegal işler yaptığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam. Ve çok büyük olasılıkla kumar işleri yapan bir şirket... Bence gerçekten çok takılma. Sen seviyorsun mesela aklından çıkaramıyorsun. O niye aynı şekilde üstüne titremiyor erkek olmasına rağmen? Seven böyle mi davranır?
Ne kredisi çektin diye sormadım. Evden çalışıyorum çalışma saatlerimiz esnek genelde gece çalışıyorum diyordu. Kirada oturuyordu öyle lüks bir evi yoktu çatı katındaldı dairesi ama güzeldi öyle kötü bir ev değildi. Ataşehirdeyim falan diyordu. Lüks bir arabası da yoktu öyle mercedes falan. Bi köpeği var bir de işte içki masrafı var v. s. Beni sevmediğini başka kadınlar olduğunu anlayabiliyorum ama o kadar profesyonel bir manipülatör ki suçu kendim de aratıp sürekli vicdan yaptırıyor. Bir de diyor ki sık sık gelirim türkiyeye görüşürüz
E tabi gelmişken boşta kalmasın istior. Sen kendi içinde onu öldürüp aşağılamalısın kanks. Anlıyorum kalbin sevmek inanmak istiyor , ama adam oralı değil...
Keşke zamanı geri alabilsem...
Geçmişte kalma kanks bugününe ve yarınına odaklan. Harekete geç. Geçmişte yaşadığın iyi kötü her şey sana bir şeyler katar deneyim sahibi olur bundan sonra ona göre bir yaklaşım belirlersin olaylara. Çok geçmiş olsun...
Harekete geçemiyorum enerjim yok böyle dümdüz duruyorum hiçbir şey yapasım yok akşam olsa da uyusam diyorum sürekli.
Olmas öyle, depresyondasın sen. Kilo alacaksın aldıkça daha da depresyona gireceksin. Evde kapalı kaldıkça daha da üzüleceksin. Çalışıyor musun?
Yok okuyorum 42 kiloyum ben keşke alsam tam tersi aç geziyorum
Biraz sosyalleşmeni tavsiye ediyorum. Eve kapandıkça kendini daha kötü hissedersin. Şu an nerede rahat hissediyorsan orayı terk etmen lazım olumsuz düşüncelerin orada toplanıyor ve zihnine yükleniyor.
Nasıl sosyalleşeceğim ki hic arkadaşım yok tek takılınca sıkılıyorum küçük bir şehir zaten
Okuyorum dedin Üni ortamında nasıl arkadaşın olmaz. İçine kapanık birisimisin?
Çok uzak bir okul geldi açığa çevirdim ben de zaten okulu da beğenmedim
Anladım sonuçta evdesin sürekli. Peki hobi edinsen? Spor falan yapsan kafa olarak ço ktoparlarsın aslında. Daha güçlü hissedersin hem manen hem de fiziksel olarak.
Biz bununla konuşmayı kestikten sonra baya iyi gidiyordum her gün yürüyüşler evde egzersiz yapıyordum 3 kurs bitirdim araba sürmeye başladım v. s sonra yine konuşmaya başladık bunları söyledi işte bana gittim dedi ilk 3 gün aç susuz yaşadım biraz fazla ağlamışım sesim çatallaşıyordu falan. Şu an bir şeyler yiyebiliyorum ama o kadar enerjim yok ki artık. Sadece duruyorum yani. Bir sürü plan yapmıştım artık hiçbiri umrumda değil. Her şey çok tatsız geliyor