Gençlik yaşımda popülaritenin ideallerin etkisiyle o kadar yıl okul okudum, kariyer yapacağım kendi ayaklarımın üzerinde duracağım diye çabaladım. İyi okullarda okudum, şu anda da iyi bir işim var ama gerçekten çok yoruldum.
Liseden tanıdığım arkadaşlarım, kendi ablam falan olsun, evlenip çalışmayanlar kariyer peşinde koşmayanlar o kadar rahatlar ki imreniyorum.
Günde 8 saat iş yok email yok toplantı, müdürün emirleri, işyerindeki gıcık tipler vs. Çekilecek dert değil.
Üstüne kariyer yapacağım diye bekar kaldım, hayatımın aşkı olduğunu düşündüğüm kişiye çalışmamı istemediği için reddettim. Şimdi çok pişmanım.
Bence global kapitalist düzen bizi çok fena ayakta uyutuyor. Gerçekten özgürlük bu değil. Sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer