Güncel 😂
Kadınlarda erkekler gibi askere gitseydi sizce nasıl diyaloglar çıkardı?
Güncel 😂

Komitişko uyuya kalmışım yhaa off 😂😂 Gelme üstüme 😂
Soru mizah amaçlıdır taşlamayın hemen 😂
Çavuşa , uff sanane be canım diyebilir.
Bugün mıntıkaya çıkamam regl oldum.
Ya hayır ama ben fasulye sevmiyorum ki, cheese burger yok muydu?
Sabah sabah çay ne ya fakir gibi, white chocolate mocca yok muydu
Bu sıcakta gazoz mu içilir , buzlu frappuccino rica etsem olmaz mı
Kamuflajdan çok sıkıldım içtimaya cropla çıksam olmaz mı 😅
Yatakhanede kızlar arasında belki bu tarz konuşmalar olabilirdi. Ama eğitimde kimsenin laçka olacağını düşünmüyorum. Kaldı ki halihazırda kadın askerlerimiz var sorun kendilerine eğitim esnasında neler konuşuluyormuş. Bunun yanında normalde de böyle konuşan hemcinslerimi görmedim max 15-16 yaşında ergenler olabilir belki.
Komutoşş, @mlyusioq güneş kremimi yemiş. Ben göreve gelemiycem. 😌
Ula gomtanım, @pembeboyaliodam gece uyurken horliy, bana özel oda. Kılıfım da liloş olsun. 😌
Gommito kızım, hani arkadaştık. Bana gece nöbeti yazma. Göz altım morarir. 🤣🤣🤣
Melo künyesini yedi komutanimm 😂🤭
Bizim yerimize gece nöbetine Sedat abimiz gidebilir mi komutanım @melankolikmelaike @Semih6934 kendisine etiket hayranıyız 😂
@Semih6934 adam 😂😎
@Semih6934 kral kral herif herif adam adam. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
@pembeboyalıodam künyemi mi yedim mi puhahahaha ulan yarım kavanoz tuz dökersen yerim tabi. Tuza dayanamıyom 🤣🤣🤣
@Semih6934 Barbie değil harbi kadın evet 😂
@Semih6934 lafı sözü bir kendini bilen efendi hanım hanımcık 😂
@Semih6934 anasının kuzucu ciğerlerin köşesi 😂
Hayatta yapamam
Silah filan tutamam bileklerim acır
zaten ojem bozulur
Ben düşman filan anlamam savaşmayn sevişin
Ayrıca ne öyle asker filan kadınlar koğuşunu altın gününe cevirirm 5 dakika da
Kısırı unutma
Ayrıca regl günlerimde özel izin isterm hiç gece nöbet filan tutamam ben karanlıktan korkarm zaten
Askerliğimi Hakkari yerine Miami de yapabiliyor muym ve uyumadan önce pijama partisi filan yapmak serbest mi?
Bari Paris filan olsaydı
Orası olmaz orada Eyfel kulesi yok
Cevap
17Cevap
genellikle makyaj konuları olabilirdi bence
Sen askere ne zaman gidiyon barış 😂
Dur şimdi ortalık karışık 😅
Bence daha da karışmadan git gel 😂
Komitanum... Ayşe yatağıni güzel toplamay.. Fatma silahini temizlememiş.. Ben da dedikodi sevmem ama hayriye arkanuzdan konuşiy terorist olabilur... Siz bu işleri çözun ben uyiyacağum gece nöbetindeyim ama uyumazsa yüzum kırışıy biliy misun yaaaa😂😂😂😂😂
Ahahah reglim sinirliyim üstüme gelme gibi diyaloglar duymak kuvvetle muhtemeldi.🤣🤣
Komutan askeri çağırırken bak 😂
https://youtu.be/EmRjDzwrCmg?si=Tsuw-ZN0evsN_V1T
😄😄😄
😂😂😂
Komitişko ne ya? 😂😂
Hiç güleceğim yoktu vallahi..
Ben erken kalkıyorum sorun olmuyor, komutan çağırsa bile "Emret Komutanım!" diye cevap verirdim.. 😂😂
Polis kadınlar da benim gibi davranıyorlar.. 😂😂
Kesin düşman askerine kendilerini beğendirmek için herşeyi yaparlardı
Kadınlar erkekler gibi askerlik yapamazlar. Giderler belki ama izci kampı gibi, lay, lay, lom bir askerlik olur.
Bazı Avrupa ülkelerinde ve İsrail'de kadınlara da zorunlu askerlik var.
Komişkoo gratiste indirim var mış izin verir misiniz?
Bizim dershanedeki "tiki" kızlar tırnağım koptu offf diye ağlarlardı kesin puahdbajzns
Anlık bir hayal ettim de çok komik olurdu :D
Askerde kadın yüzbaşı ve binbaşı komutanlarim vardı
Beraber operasyona çıktık kaç kez PKK pesinde
İnanmıyorsun havası sezdim😒😒
Eyvallah kardeşim sağolasın Osman pamukoglunun komutasında bile operasyona çıktık
Evet
Aşko bugün çarşı var, ne alacaksın ay ben cilt bakım seti almaya gidicem 💅
“Biz daha güçlüyüz erkolar siz gidin buradan” derlerdi herhalde 😂
Mermi yerine ruj sıkardı millet çok iyi olurdu
Tırnağım kırıldı allah cezanı vermesin
ahzhha derim
Asko bugün bir tüfek temizlemişim gkfjg
@Redamancy-4 olaaay hahahhagag
Gullüme gel kız sjjdj
Çok değişik olurdu ya ama güzelde olurdu kdkdkd
Bildiğim tek şey var ben çok dayak yerdim 🤣🤣
Tırnağım kırıldı komutanım ☺️
Kadınların Bazı şeylerden uzak kalması iyi boş ver
Asko kuşkonmazlwr sjsjdjkdk
Asko dün bir çatışmaya girmişiz olayyy
Kadın askerler var zaten. Her şey sistemli
Fark eder mi 😂
Komitişko uyuya kalmışım yhaa off diyecek kişi de bunu anca 1 kere söyler. Başına gelecekleri görünce bi daha da kimse söyleyemez zaten sıkıntı yok 😂
😂😂
Zaten komitişko dedikten sonra uyuya kalmışım diyecek vakti de olmaz 😂
Sadece gülüyorum şu an sadece 🫠🫠🫠🫠😂😂😂
Aşko Komitişko mesela 😂😂
😂😂😂
kamuflaj performansı 100
ojesi olan var mı : )
Üniformamın rengiyle ojemin uyumu şaka mıı?
Kardeşim sende öyle bir soru sordunki 😃😃
Çiftleşme diyologu ortaya çikar
Asker kaçağı olurdum kesin
ortalık karışırdı 😅😅😅😅
Bence hiç gelmeseler daha iyi
Yine aynı olurdu
Kaçmazdık mk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?