Askere giden erkeğin ilgisizliğine kadın sabretmeli mi?

Sitede sıkça gördüğüm sorulardan sonra böyle bir soru belirdi aklımda. Genel olarak kızların sorduğu sorularında detayı -Askere gitti. İlgisi azaldı. Soğumaya başladım. <- şeklinde.

Askere gittiğinde ilgisi azalan erkeğin sebebi ve mazereti kabul edilebilir midir? Kadınlar bu konuda ne kadar haklı?

Burada ki genel sorun sizce nedir? İyi geceler :) #cut.

Askere giden erkeğin ilgisizliğine kadın sabretmeli mi?
Cevapla