Ateist/ deistler hayata nasıl mana bula buluyorlar?

En basitinden gençlerin şu anki hali çok korkunç. Saygı yok, olgunluk yok, bir duruş ciddiyet yok. Atatürk ü önder olarak kabul ediyorlar, feminizm dillerinden düşmüyor. Bu kadar mı?
Ateist/ deistler hayata nasıl mana bula buluyorlar?
Cevapla