Benim haberim olmadan bir şekilde beni nikah masasına oturtuyorlar 🤦♀️
o masaya beni bir kere daha oturtmaya başarana söz büyük ikramiye benden 😅
o masaya beni bir kere daha oturtmaya başarana söz büyük ikramiye benden 😅
Bilmiyorum anlamiyorum beni görünce heyecanlanıyor gözleri parlıyor ilk obenle konuşuyor istek attım kabul etmedi 4 5 metre öteden konuşurken benle en sevdiği kişiyi görmüş gibi konuşuyordu sevincliydi baya
Teşekkür ederim süper cevap seçtiğiniz için
Ahahaha bunu yapsalar bile ancak sanal olarak kalır diye düşünüyorum djkdl
Yoksa engellerim diye detaylar ekleyen sen öyle kimseye büyük ikramiye vaat etmezsin. Bunu yapabilecek kişi gerçekten belirli bir noktaya ulaşmış kişi olmalı.
Bana gelince birden fazla kez evlenme teklifi aldım. Fakat senibki gibi büyük ikramiye olmasa da en azından amorti kazanacak birisi olması lazım yoksa zor jdksl
Quin birdahakine benim onayımdan geçmeden oturamazsın 😂
Joker heyecan olsun diye oturup hayır mı desem 😅
Off bu da olur 😅 bak biri evlilik teklifi etmiş ona yapalım mı😅😅
Cevap
30Cevap
Hayır çalışmazlar
Annem evlenmemi istiyor surekli birilerini gösteriyor ama ben istemiyorum.
Ahahah tam soruyu yakaladın😅
Valla ha sanki benim için sormuş gibi oldun 😂😂
Ahahahah yok yok ama cevabı oldu gibi 😅
Öyle oldu evet 😂😂
Altınları yarı yarıya kırışalım o zaman bana uyar, paraya da yer içeriz eğleniriz 😂😂
Ahaahhaah yarı yarı olmaz %35 😅 ahahahahah
Ahahaha çok takı gelir mi 😅
Tembihlerim 😅
Ahaahha deli yaa😅😅
Ben de manyak😅
26 yıl önce nikah masasına zorla oturdum. Fakat sonu aşk oldu. İyi ki oldu ve iki harika evladım var. Onlar her şeye değer🧿❤️
Benim iradem dışında kimse beni bir yere oturtamaz :) Kaldı ki NİKAH MASASI :D Cengiz Kurtoğluğu'nu çok dinlemiş olmalılar.
Yani çok uzun zamandır hedefteyim ama artık bıktılar
Çevreye karşı sen reis 😂
https://youtu.be/rWnIWoPq_SI?si=gvzArQ6EV-pY-CU4
Eskiden evet uğraşılırdı. Şimdi ümidi kestiler.
Hiç öyle dertlerim olmuyor Allah'tan.. 😅😂
Önüne gelen koca buluyor birilerine ayarlamaya çalışıyor bıhtım
Keşke çalışsalar ama güzel bir kız olması önemli benim için
O derece zor diyosun abla 😂😂 bu hale kim getlrdi senii 🤔😂
O derece zor😅
Evlenmek 1 dk boşanmak yıllarca 😂😂
Ahahaha şükür ikisi yağ gibi akıp gitti 😅
Korkuttun kızz benii şimdiii 🤭🤭😂😂
Evlilik bana asla danışma örnek alma😅
Evlenmemeyi danışmak gerek sana 😂
Evet 😅😅
Napiyim de evlenme baskısından kurtarıyım kendimii acepp? 🤔😚 hadi buyur cevapla 😚
Evlenme bir daha, ben evlendim boşandım
Bekarlık sultanlıkmis istediğim gibi geziyorum, kadınlarla takılıyorum mis gibi
Nasıl oldu o iş anlatsana biraz :D
Hangisi 😅
Ahahaha gecenlerde biri şey dedi bana seneye bugün evli olucaz bak görürsün dedi😅 şimdi engelli😅
Büyük hemde ahahah😅
Çok afedersin nah dener 😅😅😅 helvasını kavurup yedim
Hayret katil demedin😅😅
Helvasjnı yedim ama😅😅
Benim gözümde ölüden farksız mesela😅
Karşımda görsem hortladı diye korkarım ahahaha
otur işte niye oturmuyon ayakta kalma
Tövbeee oturmam
Alırım 5i 1 yerde 🥳
Ahahaha bu nasıl R ahahhahaha
Gelecek altınlarla ne gezerim var ya uffff😏
Duyrulur 35% altınları kırışma vaadiyle
artık sana ne içirdilerse
Valla gazoz icmedim 😅
Are you 7 Kocalı Hürmüz?
Öyle mi görünüyorum 😅
İki?
Bir ara annem baskı yaptı ama savusturdum
Beni kimse bir yere oturtamaz
@вуηαяcσѕ Şey tekrar düşüneyim bi D:
oturtmak değil ama bir baskı var
Benimle evlenir misiniz?
Orurtabilene helal olsun
Yok benim evlenmemem üzere bir baskı var daha çok
Hayır çalışmıyorlar
neymişki o ikramiye :D
Maalesef var bende de öyle direnmeye devam
Yok beni çoktan oturttular 😂
Evet calisanlar var😄
Ben de evlenemiycem diye dert ediyodum abla 😔
Evet, çok uğraştılar ama başaramadılar.
Bizimkilere kalsa çoktan 2 çocuk yapmıştım bile 😏
Tecrübe edinmişsin anlaşılan ☺️
oturtamazlar daha sdfdsfsdf
Büyük konuşma aşık olur görürsün 😀
Tövbe de😅
Demem aşık ol aşk güzel bir şey
Güzelliğini göremedim
O senin bahtsızlığın güzelim:)
Olabilir şikayetçi değilim
Seni şaşırtmak lazım
Yok be
Yok bana yasak ✔
Ahaha yok
Hayır
Tövbe bir daha
maalesef bekarım
Evet öok uğraştılar
benden vaz gectıler
Evet maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?