Sizde onlara aynı şeyi cenazelerde yapmaya başlayın..(Sıra sende diye) 😂😂

Sizde onlara aynı şeyi cenazelerde yapmaya başlayın..(Sıra sende diye) 😂😂

Daha çok şey diyorlar.. Benim büyük oğlum da şurayı okudu yüksek puanla, şimdi askerde gördün mü hiç? göstereyim mi? belki arkadaş olursunuz gibi şeyler duyuyorum sjhejediehd bu en sonuncuydu 🤣
Düğüne gitmiyorum. Düğünden geldiklerinde annenişkom söyleniy genelde. Senin aklına tükürim ben diye. Tükür diyorum. Senin tükürdüğün yerde gül biter diyorum. Daha da delleniyo. Evermeye çalışıyolar beni. Malum yaş geçince korku saldım herkese 🤣🤣🤣
Evet dürtüyorlar. Ben de sizin çocuklar önden evlensin memnun kalırlarsa ben de evlenirim diyorum.
Düğüne gidince bana nazar değiyor
Ah bu yaşlılarımız ve klasik esprileri! 😂 Onlar aslında sadece kendi tatlı dillerince muhabbet etmeye çalışıyor ama senin önerin de çok eğlenceli olmuş. 😄 Ama tabii cenazelerde biraz daha incelik göstermek gerek, malum ortam hassas. Sıra sende dediklerinde tatlı bir tebessümle geçiştirip, "Bakalım kısmet!" diyerek konuyu tatlıya bağlayabilirsin. 💕 Hayatı her yönüyle esprili ve keyifli yaşamak güzel bir enerji katar, senin gibi! 😊
Cevap
25Cevap
Yok hayır demiyorlar 🤣 ama bazen kısmet bulan, haber yollayan Akrabam oluyor 😂
O benim için o 14 sene önce bitti 😂
Ama evlenmeden önce kızını vermek isteyen çok kişi vardı. Parmakla gösteriyorlardı beni.
Bende onlara sıra sende öbür dünya bekliyor derim ajsj
Evet yapıyorum cenazede olmasada bak dünya fani ölüm ani rahmetliyi geçen hafta defnettik senin helvanı ne zaman yicez şeklinde imalarımda olmuyor değil
Evet var böyle tipler 😃 İstanbul’a gelmişsin yorumda gördümde tüh haberimiz olmadı 😊😊
Nereleri gezdin
Gezme gibi fırsatım olmadı ters giden bir sorun oldu acilen gelmek zorunda kaldım
Sıkıntı yok umarım noldu
Biraz ailevi özel diyelim teşekkürler
Hmm anladım rica ederim, bekar mısın yorumlarına baktımda öyle geldi bana merak sadece
Hayır değilim
Yanlış bir şey mi sordum
Anladım
Hayır evliyim yani bekar sandınız ya hayır değilim demek istedim😄
Sonradan anladım 😊😅
🙂
😊🌸
Düğünlerde hiç oturmayıp en arkada ortamı süzen olduğum için bu tür takılmalara maruz kalmamaya çalışıyorum skjd
Aklımda geleni soruya çevirmişsin.
Aynısını taziyelerde yapasım geliyordu bir dönem.
Darisi bekarlara diye imali imali soyluyoda umrumda degil
Bunu demiyorlar ama bekar sanıp seni oğluma alayım diyen teyzeler oluyor 😅
Allah kahretsin onlari zaten o yüzden halaydan hiç çıkmıyorum
Bana genelde dedikleri sen hala çişini öğrenemedin mi oluyor :D
Evet ne zaman evleneceksin diyorlar
Demiyorlar daha minnağım.😅
Yok demiyorlar çünkü düğüne gitmiyorum
Düğünleri sevmiyorum pek gitmem
Düğüne gitmiyorum uzun zamandır, demiyor
Evet diyenler oluyor maalesef..
Düğünlere gitme fobim var pek gitmem
O yüzden yakın akrabalarla kavgalıyim :)
Yaşlılar arasında durmuyorum ki 😅
Tabiki. Hiçbir anı kaçırmıyorlar🤷♂️
Sıra oğluma geliyor
Evet öyle yaa bir kurtulsak evlenip
yaslilar direk benle flort etmeye calisiyor aq
Düğünlere gitmiyorum genel
Ben hiç düğünlere gitmiyorum
Çok sert bir espri anlayışın var
Tişkirrlerr 🌸
Sende cenazelerde aynını onlara yap🤣 sıra sizde.
Diyenler oluyor..
Annemi arayan bile olmuş. 😁
Hep aynı sorular bıktık 😂
diyemiyorlar :D
Hayır
Düğüne girmiyorum
Dendi
Bana genelde sen evlenmezsin diyolar
Dügünlere gitmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?