Tercihen iyi bir mesleği olan
Eğitimi olmasa bile kendini geliştirmiş olan biri
Tercihen iyi bir mesleği olan
Eğitimi olmasa bile kendini geliştirmiş olan biri
Bende 28 lere kadar çiçek gibiydim. Elime kadın eli değimemişti :D Şaka şaka çıktığım vardı da ileri gitmemiştim. Evlilik arefesinde aldatılınca 28 senenin patlamasını ypaıp 3 ay eve girmedim. GÜnde 4 ayrı kadınla takıldım. Benlik değil ama pişman değilim. İnsanlar iyi şeyleri hak etmiyorlar. O da senin gibi sözde dindar namazında niyazında bende sözde öyleydim.
Aldatılmak kötü bisey gerçekten. Hem de evlilik arefesinde... senin yaptığın pek akla mantiğa uygun değil hiç hasta olurum bisey bulasir diye de mi korkmadin... bu yaptığınla kendine zarar vermis oldun sadece... umarım pişman olup tövbe etmek sana da ona da nasip olur.
4-5 ay böyle yaşadım ve o hayat hiç bana göre değildi, dolayısıyla yine özüme döndüm. Ama pişman değilim böyle yapmaktan. İnsanlar nu kadar değer hak etmiyor maalesef...
Kendi değerini düşürdün bu şekilde eminim değer hakeden insanlarda vardır... ama onlarinda basina bu tür şeyler gelince artık onlarda kimseye değer veremiyordur...
Kendi değerimin farkındayım , egoist de değilim ama piyasa da nadir bulabileceğiniz erkek tipiyim. İncel falan diyenin de kafasına tükürürüm... Çünkü kadın düşmanı falan değilim. Sadece farkındalığı yüksek birisiyim...
Sipariş oluşturuldu😄😄
Ne zamana gelir
Trendyol kuryenin hızına ve adresinizin uzaklığına bağlı. sanirim gün içinde gelir 😄😄
Eig için teşekkürler 🙂
Cevap
12Cevap
Aynen bulursun bu kadar kriterde. Peki sen ne yaptın öyle birini haketmek için
İstemek bedava
Aynen aynen
Hemen evlenmek istiyorum ama ben de öyle birini bulamadım sen öyle bir kadın olsan hemen evlenebilirim
Öyle bi insan 30 yaşınakadar yaşamazki ölür kahrından😂😂😂
Kalbinde iman olduktan sonra gerisi gelip geçici şeyler
Kalbinde iman olanlar o yaşakadar beklemezki erkenden evleniyolar
Biz geç kaldık :(
Nasip kısmet
Namaz kılmıyorum yalan yok ama başlamak istiyorum. Daha önce bi kızla öpüşme bile yaşamadım. İşinde gücünde evlenmek isteyen biriyim ama aday yok..
abim 40 yaşında hoca namazını kılıyo özbek kadın getirdi 40 gün boyunca cinsel iliskiye girdi sonra özbek kadın dolandırdı gitti
Elime kız eli değdi ancak kimseyle cinsel manada bir şey yaşamadım
Namazım çok yok her zaman kılamıyorum
İşimde ve gücümdeyim.
burası islami evlilik sitesi mi
Oralar çok karışık
Kekcoroff buna da erkek mi denir?
Anlamadim
Bazen hayat şartları yüzünden de olabiliyor...
Vardır ama o erkeklerle evlenecek kız yok daha doğrusu hakecek kız
Var 3 tane
Ben varım
kalmadı maalesef :(
Sen oyle misin?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?