Kadınlar öldürülüyor ve herkes hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam ediyor ben neden devam edemiyorum?

Çok kötü olaylar yaşadık herkes kaldığı yerden devam ediyor bazı kadınlar bile ses çıkarmıyor bir gün o öldürülen kadınların arasında biz de olabiliriz unutamıyorum benimle aynı yaşta iki kızın canice öldürülmesini unutamıyorum herkes niye bu kadar vurdumduymaz

Kadınlar öldürülüyor ve herkes hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam ediyor ben neden devam edemiyorum?
Cevapla