O kadar çok kadın cinayeti duyuyorum ki kimseyle tanışmak istemiyorum bu normal mi yoksa takıntı mı?

O kadar çok kadın cinayeti duyuyorum ki kimseyle tanışmak istemiyorum bu normal mi yoksa takıntı mı?
Cevapla