Yakalaşık 3 5 yıldır araştırıyorum.
Kuran , islamın taosu , incil , konfüçyüscülük , taoizm , tarih
Kadınların anne olmadan , erkekler kadar topluma katkı yapamadıgının sonucuna vardım.
Hatta kadınların ahlaki olarak topluma daha zararlı oldugunu anladım. Bu sadece bekar ve feminist kadınlar için ama.
Örnek olarak Kadınlar iş dünyasında olmasa dünya da hiçbir şey değişmez , ama erkekler olmadan dünya ilerlemeye devam edemez , çöküşe geçer.
Bunu diyen kadın yazarlarda vardı.
Konfüçyüs kadınlara asla politika da yer vermedi. Kadınların en büyük değerinin Anne olmak oldugunu savundu , anne olup topluma yararlı çocuklar yetiştirmek oldugunu savundu.
incil de bu konuda , kadınlar toplumda yer buldukca toplum ahlakının çöküşe geçeceğini ima eder.
islam Cehennem de daha fazla kadın olacak diyor.
Taoizm , kadınların pasif olması gerektiğini savunur.
İbrahim dinlerinde , yılanın kadını hedef alması da tesadüf değil.
Kadınlar yüzünden , eşcinsellik hastalık olmaktan çıktı bu da pedofiliye yol açtı , ensestin normalleşmesine yol açtı. Aile kavramını yok etmeye çalışıyorlar.
Kadınlar , bir travestinin küçük çocuga dokunmasına destek verdi. Bir araştırmaya göre , bu tür şeyleri destekleyenlerin %95i kadın. Erkekler çogunlukla muhafazakar oluyor.
Şimdi Trump , pedofilileri öldürecem dediği için LGBT üyeleri korku içinde.
Kadınlar anne olmadıgı sürece , kadınlar her zaman daha değersiz olacaktır bence.
Anne oldugu zaman , katkısı bir erkeğin katkısını da geçer.
Antik Çin de , Annelerin imparatorlar üstünde bile kontrolü vardı.
Şuanki Bilimsel araştırmaya göre , Kadınlar iş dünyasında gereksizdir. Erkekler olmadan ise dünya tamamen gelişmeyi kesecektir ve gerileyecektir.
Hz. Muhammed , Kadını erkeğin üzerine koymuştur , ama kadın olarak , erkek olarak değil.
Lao Tzu da nazik ve yumuşak olan , sertliği yener demiştir.
Taoizm felsefesine göre , Yumuşaklık ve naziklik , kadına özeldir.
şu an ise kadınlarda öyle bir şey yok. Tam tersi , toplumun ahlakını bozanlar onlar. hayat kadını , pedofili , eşcinsellik vb
Çocuklarının cinsiyetini 6 yaşında değiştirenler de onlar.
Biyolojik olarak Kadınların zihni de , vucudu da anne olmak için vardır.
Kadınlar bana göre ahlaksızlıgın kökeni bu dünya da. Ne düşünüyorsunuz.
Düşüncelerim , tamamen benim değil , Dünya tarihinin en zeki iki insanı olan Lao Tzu ve Konfüçyüs den gelmedir.
şu an bazı Kadınlar , kadınların oy hakkı olmamalı diyor. Ne diyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer