Kadın cinayetleri neden erkek cinayetlerinden az?

Yani madem kadınlar daha zayıf ve kendilerini savunamıyorlar niye erkekler 5 kat fazla öldürülüyor? Yani mantıken kadın cinayetleri daha fazla olmalı ama öyle değil. Sizce niye böyle

Kadın cinayetleri neden erkek cinayetlerinden az?

Bu arada keşke kadın cinayeti diye bir şey olmasa ama engelleyemiyoruz maalesef.

Kadın cinayetleri neden erkek cinayetlerinden az?
Güncellemeler
1 yıl
Soruyu bir tarafınızla anlamayın.
Kadın cinayetleri neden erkek cinayetlerinden az?
Cevapla