Yanlış bölüme gittim hayatımdan nefret ediyorum?

İstediğim başka bir bölümdu yok işsiz kalırsın yok bilmem ne diye diye ailem yüzünden bilgisayar mühendisliğindeyum Şu an ,1. sinifim ve gerçekten her hafta ağlıyorum, hem anlamıyorum hem de bilgisayarlar hoşuma gitmiyor napicam benim gibi olan var mi
Yanlış bölüme gittim hayatımdan nefret ediyorum?
Cevapla