
Kızlar siz bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz sizce taşımalılar mı?
Kimi erkekler baya sahiplenerek taşıyor omuzuna takıyor falan😂😂

Kızlar siz bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz sizce taşımalılar mı?
Kimi erkekler baya sahiplenerek taşıyor omuzuna takıyor falan😂😂
Bir erkeğin sevgilisinin çantasını taşıması, oldukça kişisel ve kültürel olarak farklı yorumlanabilecek bir durumdur. Bu konuda kesin bir doğru veya yanlış yoktur ve tamamen kişisel tercihlere ve ilişkinin dinamiklerine bağlıdır.
Çanta taşımanın olumlu yönleri:
Romantik bir jest: Birçok kadın için, erkeğin çantasını taşıması romantik ve düşünceli bir davranış olarak algılanır. Bu, kadına değer verildiğini ve ona yardımcı olunmak istendiğini gösterir.
Eşitlik: Bazı çiftler için çanta taşımak, eşitliği simgeleyebilir. Kadınların da erkekler kadar yük taşımasına gerek olmadığı düşüncesi, bu davranışın temelini oluşturabilir.
İhtiyaca göre yardım: Eğer kadın gerçekten yorulmuşsa veya ağır bir çanta taşıyorsa, erkeğin yardım etmesi doğal bir davranış olabilir.
Ne olduğu belli olmadan bir bakmışım çanta elimde. Hiç fark etmeden epey süre taşıdığım oluyordu. Taşımam diyen , taşıdığının farkında olmayanlardır :)
Bazı insanlar bunu sevgi ve destek göstergesi olarak görürken, bazıları bunu gereksiz bulur. Önemli olan, her iki tarafın da rahat hissetmesidir. Hafifse alırım ben, ağırsa o taşır 😃
Benim çantamı eşim ya da sevgilim neden taşısın ki 😃 valiz olur o ayrı diğer türlü ben taşımasına izin vermem. Sonuçta çantam taşıyabileceğim ağırlıkta ve kombinim bir parçası
Cevap
32Cevap
Tașıyınca kız gibi hissediyorlar ne alakaysa artık 🤣
Çok var alakası sende elinde tesbih taşı
taşısalar erkekliklerini kaybetmiyecekler saçma sapan gurur 😃
Hiç yani😀
O beni taşıyabilsin yeter, çantamı kendim de taşırım 😄
Boş şov başka bir şey değil herkes kendi eşyasına sahip çıksın
Hiç işim olmaz ceplerim altın mı var sanki 😃
Hayır, çok saçma. En azından taşıyabileceği şeyleri şahıs kendisi taşımalı, yoksa kenardan bakınca durum çok ezik görünüyor.
Hak edecek biri olaydı da değil çantasını, kendisini sırtımda taşısaydım.
Bir ömür boyu taşırdım ama o şanslı kişi maalesef ki yok
Onuda biz taşıyalım. Yeterki sizin rahatınız bozulmasın
Sevgilimi bile taşırım 😃
Kisa boylu oldugu ve alisveris cantalari icin avm de teklif etmistim.
Kendi çantamı kendim taşırım
Hem öyle hemde elinde kadın çantası görürsem gözümden düşer şey gibi yahu 😱😂🥺
Çantasını taşımam, direk sevgilimi taşırım 🤣
Ben mama çantası taşıyorum 😂
Sevgilisi kendisinden 10 yaş küçükse taşıtır 😂😂
Versin onun çantasını da taşırım 😂😂 n'olmuş yani alt tarafı bi çanta taşıyacaklar erkeklikleri mi zeval görür bu kadar kaypak olmasınlar ya
Taşısın ne olacak sanki
Ben taşıtırımm
😂😂
Taşısınlar ya bazen çok ağır oluyor.
Gerek yok ben taşırım
Taşırım tabi niye taşımayım ki
sevgilimide taşırım kucagıma alıp
Ben tasıtırmam ıtıcı bır hareket
Taşıyabilirim ama her zaman değil.
Kendini taşısın yeter, çantaya gerek yok
zahmet olcak ama tasisin
Manitayı bile kucaklar taşırım ama çantayı taşımam
Öldürdüsler taşımam bozar beni
simli ve tüylüyse taşımam
Taşırım. Eşimin kini taşıyorum da.
Taşırız tabii ayol 💅
Taşırım ben ne olacak 😇
Taşırım canım
Birini bulsam da taşıtsam 😂😂
İmkansız gibi bişey abla 😔 bak modum düştü yine hıhhh 😔
Elde olmayan sebeplerden abla 😥 özgüven sorunum da var doğrusu 😔
Aşılmıycak bişey yok mudur abla sence 🤔😔
Ablam içimi dökebilir miyim 😭
Kapımı açıyorsa neden olmasın :)
Hiç tasitmadi :) bilmiyom o ana bagli
Taşırım neden olmasın ki
Çantamı taşınayacaksa neden sevgilim ki
Taşırım tabi
Taşırım
Taşısın ölmez
nolacak
hayır taşımam
Taşırım..
Taşıyan vardır
Tabi ki
Taşımam
Taşırız ne var bunda
Seve seve
Taşırdım
taşır
Asla taşımam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?