Nerdeyse 4 yillik arkadasimla arkadasligimizi bitirme karari aldik. sizce hangi taraf hakli?

lisenin basindan beri arkadastik. agzima kufur almazken onun sayesinde kufur aliskanlik haline donustu. hep bi kac kisi geldi aramiza arkadas oldgumuz kiz beni istemiyo diye benimle konusmadi 1 ay kus kaldik. sonra benle konusmaya calisinca adim attim tekrar arkadas olduk. eskiden asiri ozguvensiz bi insandi hala oyle ama artik cok egoist. bi sey alicagini soyleyip yaa bana cok yakisir bencee ya da bu gune kadar benden daha guzel saclari olan birini gormedim vs. kendini begenmislik olusmaya basladi. benimle ilgili seyleri her defasinda elestiriyodu ben o kirilmasin diye begenmedigim seyleri soylemiyodum bile soylesem de of cok kotu o ne ya demiyordum. ona anlattigim seyleri gidip kizlar grubuna yaziodu istesem gruba yazarim zaten. bi sey anlatmak istedigim zaman ben senin gunlugun degilim diyodu. araya baska arkadaslar girdigi zaman yani 3 4 kisilik grup oldugumuzda beni umursamiodu genelde yemek yerken yemegimden istiyodu. mal mal lan li lunlu konusuo durduk yere cok itici bence. bagira bagira soylememsi gereken seyler soyluyo. en basitinden telefonla ariyorum he diyo aciyo ben mi abartiyorum her seyi davranislarina deliriyorum. diger arkadaslarimla ilgili bi sey anlattigimda onlari kotulemekten baska bi sey yapmiyo. bana katlanamiyormus. biz 3 lu arkadas grubuyduk onumde oturuyolar ben tek oturuyorum. isleri dusmeden arkalarina donmuyolardi. bi sey konusurken kendi arlarainda konusuyolardi beni katmiyolardi konusmaya. tum bunlara ragmen zaten 1 sene kaldi diyip dyanmaya calistim. o da bana katlanamiyomus. diger kizda onunla arkadas kalmayi secti. dun tartistik. bugun gun boyu yuzume bile bakmadilar. sonra aksam bana hicbi sey olmamis gibi gezi var gidelim mi yazmis. ne yasiyo anlamiyorum. arkadasligimiz suresince de daha once tartistigimiz olmustu ama o zaman sogumamistim seviyordum onu artik umrumda oldugu soylenemez pek cunku anlasamiyoruz. beni kotu hissettirmekten baska bi sey yapmiyo hevesim kursagimda kaliuo. ama sorun bende mi acaba diye de dusundugum oluyo bazen cunku 4 yilimiz beraber gecti. nasi soguduk ne oldu boyle diyorum bi yandan da. sizce?

Nerdeyse 4 yillik arkadasimla arkadasligimizi bitirme karari aldik. sizce hangi taraf hakli?
Cevapla